Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
6 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142471

Warunki pracy


  • Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).
  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.
  • Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty.
  • Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencję główną materiałów, sporządza i księguje dowody przychodowo-rozchodowe, potwierdza stany ewidencyjne z ewidencją magazynową,
  • analizuje zgłoszone potrzeby dotyczące materiałów oraz przygotowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • prowadzi rozpoznanie w zakresie potrzeb ilościowo – wartościowych materiałów i drobnego sprzętu w garnizonie lubelskim
  • realizuje zakupy przydzielonego asortymentu, na podstawie zawartych umów i w trybie pozaustawowym, ze środków budżetowych i darowizn
  • uczestniczy w opracowywaniu i sporządzaniu zbiorczych projektów planów materiałowo - finansowych oraz planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie materiałów i drobnego sprzętu
  • sporządza obciążenia miesięczne (w tym dokumenty rozchodowe) z poniesionych wydatków na zakup materiałów i drobnego sprzętu na rzecz komórek organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostek Policji woj. lubelskiego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i umiejętność ich stosowania
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych oraz biegłego i dokładnego liczenia
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - plik do pobrania w zakładce oświadczenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20-019 Lublin, Narutowicza 73

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piła, ul. Motylewska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Starszy Inspektor ds. BHP w Referacie Inspektorów BHP oraz PPOŻ

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    (umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika) Zadania: Zapewnienie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: realizacja zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady...
  • Podinspektor / Inspektor / Specjalista w Dziale Uzgodnień

    Zarząd Dróg Miasta Krakowa   Kraków, ul. Centralna 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie/opiniowanie: projektów zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym dróg publicznych, tras przebiegu infrastruktury technicznej w drogach publicznych, drogach wewnętrznych...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Obowiązki na stanowisku: Reprezentowanie Spółki przed organami oraz instytucjami publicznymi zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Osób i Mienia, Ustawy Prawo Lotnicze oraz innych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony; Nadzór nad realizacją zobowiązań Spółki w zakresie...
  • Inspektor zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale ds. Zabezpieczeń Technicznych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: Wydawanie rekomendacji, zaleceń oraz wytycznych do realizacji w zakresie stosowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach PKP S.A., w szczególności na dworcach kolejowych; Opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie systemów zabezpieczenia technicznego w...
  • Podinspektor

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji i weryfikacja wykazów zawierających informacje i dane podmiotów o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat; prowadzenie spraw dotyczących...
  • Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Lębork, ul. Słupska 18    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych. Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Przygotowania Inwestycji

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 6 800 zł brutto/mies.
    4 dni
    Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań. Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji...