Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
21 dni temu
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142413

Warunki pracy

Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny.  Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braille'a. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braille'a. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w archiwum zakładowym ul. Ogrodowa nr 8 w Warszawie.

Zakres zadań

  • przejmuje dokumentację z komórek organizacyjnych Kuratorium Oświaty, w tym dokumentację elektroniczną oraz dokumentację z przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
  • udziela konsultacji pracownikom Kuratorium Oświaty oraz dyrektorom zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
  • prowadzi ewidencję archiwum zakładowego, w tym ewidencję elektroniczną,
  • prowadzi kwerendy archiwalne i udostępniania dokumentację przechowywaną w archiwum,
  • inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz uczestniczy w jej wartościowaniu, ocenie i komisyjnym zniszczeniu,
  • samodzielne opracowuje dokumentację kat. A do przekazania do Archiwum Państwowego, inicjuje przekazanie do Archiwum Państwowego,
  • udziela informacji klientom i prowadzi bieżące sprawy związane z realizacją zadań Zespołu ds. Archiwum,
  • archiwizuje dokumentację elektroniczną.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • kurs kancelaryjno - archiwalny
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r.
  • biegła znajomość obsługi komputera, Internetu,
  • znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • solidność, dokładność, dociekliwość,
  • terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.
 

Podobne oferty