Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ciechanów
Ogłoszenie o naborze Nr 142342
Warunki pracy
Do budynku Delegatury Kuratorium przy ulicy Ściegiennego 9 w Ciechanowie prowadzą dwa wejścia – jedno od ulicy Zielonej Ścieżki, drugie przez bramę od ulicy Ściegiennego. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu.
Budynek dwukondygnacyjny. Budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią.
Zakres zadań
- realizuje zadania administracyjno-obsługowe zapewniające funkcjonowanie Delegatury w Ciechanowie,
- prowadzi ewidencję ilościową składników majątku Kuratorium oraz zgłasza do zagospodarowania lub likwidacji zużyte lub zbędne składniki majątku znajdujące się w zasobach Delegatury w Ciechanowie,
- współpracuje z opiekunami umów związanych z gospodarką własną Kuratorium dotyczących Delegatury w Ciechanowie, zna warunki tych umów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r.
- biegła znajomość obsługi komputera, Internetu,
- znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
- umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- kurs kancelaryjno-archiwalny,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- solidność, dokładność, dociekliwość,
- terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.