Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139996
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca w wymuszonej pozycji,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Praca przy oświetleniu sztucznym
- Stres,
- Monotonia pracy.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów,
- Przyjmuje, weryfikuje nadaną klasyfikację dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, odnotowuje w dziennikach kancelaryjnych oraz uczestniczy przy klasyfikacji akt kat. „B" pod względem okresu przechowywania,
- Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania,
- Przyjmuje, rejestruje i wysyła przesyłki za pośrednictwem poczty specjalnej,
- Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kat. „BC" oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych/niejawnych,
- Sporządza kwartalne wykazy spraw nierozliczonych przez policjantów i pracowników wydziału,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
- Znajomość:- ustawy o ochronie informacji niejawnych- aktu wykonawczego do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Umiejętności: - obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, dobrej organizacji pracy własnej, pracy w zespole, komunikatywność, dokładność
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie kancelaryjno-biurowej