Inspektor

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3 dni temu
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 140148

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


· Wysiłek fizyczny,


· Nietypowe godziny pracy (równoważny system czasu pracy),


· Zagrożenie naciskami grup przestępczych,


· Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywateli, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku,
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • Wprowadza i przetwarza informacje w policyjnych systemach informacyjnych o zaistniałych wydarzeniach, rzeczach, dokumentach, pojazdach utraconych i odnalezionych, osobach zaginionych i ukrywających się przed organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań przez policjantów korzystających z systemów,
  • Przyjmuje, rejestruje, dokumentuje przyjmowane zgłoszenia i podejmowane działania, przekazywane informacje i polecenie w elektronicznym Systemie Wspomagania Dowodzenia, w celu zapewnienia właściwej ewidencji, ciągłości dowodzenia i jakości obiegu informacji, efektywnego wykorzystania przydzielonych sił i środków oraz sprawnej obsługi wydarzeń,
  • Prowadzi ewidencję wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń jednostki, kluczy do pojazdów służbowych, książek kontroli pracy sprzętu transportowego oraz innego sprzętu będącego dyspozycji dyżurnego jednostki, z wyjątkiem broni i sprzętu uzbrojenia, w celu zapewnienia właściwego gospodarowania mieniem będącym na stanie komisariatu,
  • Obsługuje interesantów, którzy przybywają do jednostki ze zgłoszeniem sprawy lub wydarzenia w celu zapewnienia efektywności i wysokiej jakości obsługi zgłoszenia,
  • Ewidencjonuje i koordynuje ruch osób przybywających na teren jednostki w celu zapewnienia właściwej ochrony obiektu i ewidencji osób uprawnionych do przebywania,
  • Bieżąco kieruje siłami będącymi w bezpośredniej dyspozycji dyżurnego Komisariatu, koordynuje obieg informacji o podejmowanych przez policjantów działaniach i ich efektach, w celu sprawnej obsługi zdarzenia,
  • Prowadzi obserwacje budynku Komisariatu za pomocą dostępnych systemów wizualnych, w celu zapewnienia właściwej ochrony obiektu,
  • Przygotowuje do archiwizacji dokumentację znajdującą się na stanowisku kierowania, w celu prawidłowego zarchiwizowania materiałów ostatecznie zakończonych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia 1173 KGP z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
  • Umiejętność argumentowania,
  • Odporność na stres,
  • Asertywność,
  • Umiejętność przekonywania,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność,
  • Otwarty stosunek do petenta,
  • Umiejętność stosowania przepisów,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomość języka: angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Znajomość przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2023 roku, poz. 756 z póź. zm.),
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. J. K. Chodkiewicza 32
85-667 Bydgoszcz
od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 07:30 do 15:30,

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


· Administrator danych i kontakt do niego:


Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. J. K. Chodkiewicza 32, 85-667 Bydgoszcz.


· Kontakt do inspektora ochrony danych: oin-pelnomocnik@bg.policja.gov.pl.


· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


· Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.


· Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


· Uprawnienia:


1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.


2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.


3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.


4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.


5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:


Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


· Podstawa prawna przetwarzania danych:


1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.


2. Art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z artykułem 6 ust. 1 lit. c RODO.


3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


· Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (między innymi imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


· Inne informacje: Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji przy współpracy Inspektora Nadzoru Budowlanego; Monitorowanie i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z Generalnym Wykonawcą dot. przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych, budowlanych przy współpracy z Inspektorem...
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Niemcy   
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji i Ochrony Przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Wsparcia Krajowego

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Stanowisko pracy ds. planowania, obsługi dopłat do kredytów i sprawozdawczości. Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, pracę w największej agencji...
  • Inspektor BHP / Pracownik służby BHP

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków BHP obejmuje między innymi: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP, informowanie pracodawcy o wystąpieniu zagrożeń na terenie zakładu. sporządzanie (co najmniej raz w roku) analiz stanu technicznego pomieszczeń, organizowanie szkoleń z...
  • Specjalista w Centrum Operacyjnym Ochrony Przeciwpowodziowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitoring bieżącej sytuacji hydrologicznej i na obiektach hydrotechnicznych w kontekście warunków nawigacyjnych, przetwarzanie danych hydrologicznych i informacji o warunkach nawigacyjnych, opracowywanie i publikację informacji o warunkach...