Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Śremie
Śrem
praca stacjonarna
9 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Śremie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Śrem
Ogłoszenie o naborze Nr 139291

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • 8 godzinna,
  • jednozmianowa,
  • w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym

Zakres zadań

  • Ocena stanu technicznego pojazdów służbowych, łodzi służbowej i agregatu prądotwórczego, przygotowanie stosownej dokumentacji przed naprawą, przekazywanie pojazdów służbowych do naprawy i odbiór z warsztatów po naprawie;
  • zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy, w tym analizowanie i zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, uzbrojenia i druków – w tym zakresie współpracuje z wydziałami KWP w Poznaniu
  • nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku i sprzętu transportowego (sezonowa wymiana opon, cykliczne uzupełnianie płynów itp.), materiałów i urządzeń oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów, łodzi służbowej i agregatu
  • wycofywanie z eksploatacji i zbywanie sprzętu transportowego
  • monitorowanie wykonywania usług mycia i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostkę oraz zlecanie przeglądów i badań technicznych
  • prowadzenie miesięcznej ewidencji zużytego paliwa i przejechanych kilometrów oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie PasCom
  • nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym obiektów budowlanych KPP w Śremie także pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami prawa budowlanego
  • realizacja czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymywaniem obiektów
  • realizacja czynności i zadań w zakresie inwestycji i remontów
  • realizacja umów i czynszów związanych z obiektami, naliczanie rocznych podatków od nieruchomości i opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej
  • prowadzenie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i finansowych
  • organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie i zagospodarowywanie
  • naliczanie należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji za środki ochrony osobistej i czystości
  • opracowanie dowodu przyjęcia – paliwa (olej napędowy, E95) oraz sporządzanie rozliczeń zbiorczych przychodów i rozchodów MPiS
  • wprowadzenie do systemu „ENERGIA” danych dotyczących mediów – stany liczników: wody, prądu, gazu
  • wystawianie książek kontroli pojazdów służbowych oraz ich rozliczanie
  • prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego, materiałów i urządzeń oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów
  • nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi w celu zapewnienia sprawności urządzeń dopuszczanych do pracy i aktualizacja badań legalizacyjnych
  • wykonywanie zadań w zakresie zaopatrzenia jednostki, w tym zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, druków itp. oraz prowadzenie podręcznego magazynu artykułów biurowych, druków i materiałów konserwacyjnych oraz ewidencji magazynowo materiałowej
  • potwierdzanie wykonania zleconych usług, opracowywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumentów finansowych, w tym faktur, rachunków i innych dowodów księgowych oraz ich terminowe przekazywanie do odpowiednich wydziałów KWP w Poznaniu
  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć w sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie z kompetencjami
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej do archiwizacji zgodnie z przepisami
  • wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu Referatu Administracyjno-Gospodarczego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • znajomość budowy i oceny stanu technicznego pojazdów, łodzi i agregatu prądotwórczego
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • łatwość komunikowania się
  • umiejętność organizowania pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
  • samodzielność
  • kreatywność
  • poświadczenie bezpieczeństwa

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Śremie ul. Mickiewicza 15, 63-100 Śrem

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119 str. 1, zm. :Dz. Urz. UE L: z 2018 r. Nr 127 poz. 2 oraz z 2021 r. Nr 74 poz. 35).


Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


Administrator danych osobowych : Komendant Powiatowy Policji w Śremie


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie tel. 47-77-34-325/327 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista techniczny ds. urządzeń chłodniczych

    Dino Polska S.A.   Bolewicko    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację poprawności wykonywanych instalacji chłodniczych; Kontrolę nad jakością dostarczanych do sieci usług i urządzeń; Umiejętności w zakresie analizy pracy instalacji chłodniczych; Udział w testowaniu oraz wdrażaniu...
  • Specjalista techniczny ds. urządzeń chłodniczych

    Dino Polska S.A.   Jarocin    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację poprawności wykonywanych instalacji chłodniczych; Kontrolę nad jakością dostarczanych do sieci usług i urządzeń; Umiejętności w zakresie analizy pracy instalacji chłodniczych; Udział w testowaniu oraz wdrażaniu...
  • Specjalista techniczny ds. urządzeń chłodniczych

    Dino Polska S.A.   Krotoszyn    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację poprawności wykonywanych instalacji chłodniczych; Kontrolę nad jakością dostarczanych do sieci usług i urządzeń; Umiejętności w zakresie analizy pracy instalacji chłodniczych; Udział w testowaniu oraz wdrażaniu...
  • Specjalista techniczny ds. urządzeń chłodniczych

    Dino Polska S.A.   Ostrów Wielkopolski    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikację poprawności wykonywanych instalacji chłodniczych; Kontrolę nad jakością dostarczanych do sieci usług i urządzeń; Umiejętności w zakresie analizy pracy instalacji chłodniczych; Udział w testowaniu oraz wdrażaniu...
  • Inżynier Robót Drogowych

    KOBYLARNIA S.A.   Gostyń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków kompleksowa organizacja budowy (kierownik) KNA – monitoring u projektanta i Inżyniera, raporty tygodniowe, miesięczne, monitoring harmonogramu; kierowanie wykonawstwem robót na budowie zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną (kierownik) prowadzenie...
  • Inżynier Mechanik

    AB INDUSTRY S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac związanych z budową linii produkcyjnej, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zarządzanie zespołem podległych pracowników, Prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac na prowadzonym...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Projektant systemów automatyki

    AB INDUSTRY S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Przygotowywanie dokumentacji projektowej instalacji elektrycznych i automatyki; Wykonanie obliczeń elektrycznych; Przygotowywanie zestawienia materiałowego pod zamówienie (list kablowych, tras kablowych, aparatury elektrycznej i automatyki); Przygotowanie rysunków rozmieszczenia urządzeń;...
  • Inżynier projektu

    AB INDUSTRY S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
  • Kierownik Projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Prowadzenie projektu zgodnie z ustalonym budżetem i harmonogramem, Zarządzanie zespołem projektowym, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zlecanie robót podwykonawcom, Prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac na prowadzonym kontrakcie.