Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
Myszków
praca stacjonarna
591 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Myszków
Ogłoszenie o naborze Nr 120624

Warunki pracy

Praca administacyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów jawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, drukarka, niszczarka do dokumentów.


Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada platformę przy schodową prowadzącą na parter budynku.


 

Zakres zadań

  • rejestrowanie i modyfikowanie w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenie czynności wyjaśniających prowadzonych w sprawach o wykroczenia oraz bieżąca aktualizacja gromadzonych tam danych łącznie z uzupełnianiem o treści rozstrzygnięć zapadłych przed sądem w celu właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki
  • prowadzenie rejestru wokand oraz monitorowanie terminowości stawiennictwa wyznaczonych oskarżycieli publicznych na rozprawach sądowych w celu umożliwienia bieżącej pracy oskarżycieli publicznych
  • odbieranie i przesyłanie korespondencji Referatu ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji w tym z wykorzystaniem poczty elektronicznej- obsługa skrzynki e-mailowej w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych
  • dokonywanie ustaleń oraz przygotowywanie odpowiedzi zwrotnych na zapytania kierowane z zakładów ubezpieczeniowych oraz innych uprawnionych organów i instytucji w zakresie dot. prowadzonych w Referacie ds. Wykroczeń czynności wyjaśniających w celu uzyskania informacji i materiałów do dalszego biegu sprawy
  • sporządzanie informacji i zestawień na podstawie danych zgromadzonych i przetwarzanych w Elektronicznym Rejestrze spraw o Wykroczenia oraz podręcznej dokumentacji w celu zgodnego z przepisami gromadzenia danych
  • przygotowuje i kompletuje wnioski oraz akta czynności wyjaśniających w celu przekazania do Sądu oraz kompletuje akta kontrolne w celu bieżącej pracy Referatu
  • Sporządzanie spisów archiwalnych akt spraw realizowanych przez Referat ds. Wykroczeń

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość kodeksu wykroczeń
  • umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe) oraz systemu faxowo-mailowego
  • umiejętność organizowania pracy, rzetelność, dokładność
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
 

Podobne oferty