Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 106956
Warunki pracy
- Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).
- Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.
- Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty.
- Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję główną sprzętu techniki biurowej, sporządza i księguje dowody przychodowo-rozchodowe, potwierdza stany ewidencyjne z ewidencją magazynową oraz z ewidencją jednostek Policji woj. lubelskiego i komórek KWP w Lublinie
- analizuje zgłoszone potrzeby dotyczące drobnego sprzętu i materiałów techniki biurowej oraz przygotowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- sporządza obciążenia miesięczne (w tym dokumenty rozchodowe) z poniesionych wydatków na zakup sprzętu i materiałów techniki biurowej na rzecz komórek organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostek Policji woj. lubelskiego
- prowadzi rozpoznanie w zakresie potrzeb ilościowo – wartościowych sprzętu i materiałów techniki biurowej w garnizonie lubelskim na dany rok
- sporządza załączniki do protokołów zdawczo – odbiorczych w zakresie sprzętu techniki biurowej użytkowanego w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostkach Policji woj. lubelskiego
- sporządza pełną dokumentację dotyczącą zbywania, przeklasyfikowania i wybrakowania zużytego, przestarzałego technicznie i zbędnego sprzętu techniki biurowej
- uczestniczy w opracowywaniu i sporządzaniu zbiorczych projektów planów materiałowo – finansowych oraz planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie sprzętu i materiałów techniki biurowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
- Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i umiejętność ich stosowania
- Umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet
- Umiejętność redagowania pism urzędowych oraz biegłego i dokładnego liczenia
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych