Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 106874
Warunki pracy
- praca na drugim piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca wymagajaca sprawnego narzadu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - podjazd i toaleta znajdująca się na parterze
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego oraz Wydziału do walki z Przestępczością Samochodową Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w tym przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej adresowanej do obydwu wydziałów celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i prawidłowego funkcjonowania komórek organizacyjnych
- Obsługa korespondencji i przesyłek (w tym fax) wpływających i wysyłanych za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca oraz obsługa internetowej poczty elektronicznej wydziałów w celu zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów i bieżącego odbioru wiadomości i poleceń.
- Przechowywanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie jawnych i niejawnych aktów prawnych wpływających do Wydziału Kryminalnego oraz Wydziału do walki z Przestępczością Samochodową oraz zapoznanie z nimi funkcjonariuszy na polecenie przełożonych, celem zapewnienia właściwej wiedzy prawnej funkcjonariuszy obydwu wydziałów.
- Prowadzenie ewidencji obecności funkcjonariuszy, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, testów sprawności fizycznej, pieczęci, jawnych dzienników korespondencyjnych, książki doręczeń wysłanej poczty, rejestru notatników służbowych celem właściwego funkcjonowania wydziałów.
- Wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych wydziałów. Prowadzenie ewidencji oraz koordynowanie badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w zakresie skierowań na badania dla funkcjonariuszy wydziałów w celu zapewnienia ciągłości zdolności do pracy funkcjonariuszy i pracowników na określonych stanowiskach.
- Prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych oraz naliczenie równoważnika pieniężnego za niewykorzystany posiłek, naliczanie zwrotu kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby dla uprawnionych funkcjonariuszy wydziałów celem rozliczenia związanych z tym kosztów.
- Archiwizowanie wytworzonych w sekretariacie wydziałów dokumentów oraz przekazywanie ich do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
- Pobieranie i zaopatrywanie funkcjonariuszy w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej oraz prowadzenie ewidencji sprzętu będącego na stanie tych wydziałów, celem zapewnienia prawidłowej pracy wydziałów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów
- znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych (Office, Libre Office)
- samodzielność
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- praca pod presją czasu