Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
838 dni temu
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 106874

Warunki pracy

- praca na drugim piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu


- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy


- praca wymagajaca sprawnego narzadu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - podjazd i toaleta znajdująca się na parterze

Zakres zadań

  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego oraz Wydziału do walki z Przestępczością Samochodową Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w tym przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej adresowanej do obydwu wydziałów celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i prawidłowego funkcjonowania komórek organizacyjnych
  • Obsługa korespondencji i przesyłek (w tym fax) wpływających i wysyłanych za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca oraz obsługa internetowej poczty elektronicznej wydziałów w celu zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów i bieżącego odbioru wiadomości i poleceń.
  • Przechowywanie, ewidencjonowanie i aktualizowanie jawnych i niejawnych aktów prawnych wpływających do Wydziału Kryminalnego oraz Wydziału do walki z Przestępczością Samochodową oraz zapoznanie z nimi funkcjonariuszy na polecenie przełożonych, celem zapewnienia właściwej wiedzy prawnej funkcjonariuszy obydwu wydziałów.
  • Prowadzenie ewidencji obecności funkcjonariuszy, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, testów sprawności fizycznej, pieczęci, jawnych dzienników korespondencyjnych, książki doręczeń wysłanej poczty, rejestru notatników służbowych celem właściwego funkcjonowania wydziałów.
  • Wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych wydziałów. Prowadzenie ewidencji oraz koordynowanie badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w zakresie skierowań na badania dla funkcjonariuszy wydziałów w celu zapewnienia ciągłości zdolności do pracy funkcjonariuszy i pracowników na określonych stanowiskach.
  • Prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków profilaktycznych oraz naliczenie równoważnika pieniężnego za niewykorzystany posiłek, naliczanie zwrotu kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby dla uprawnionych funkcjonariuszy wydziałów celem rozliczenia związanych z tym kosztów.
  • Archiwizowanie wytworzonych w sekretariacie wydziałów dokumentów oraz przekazywanie ich do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Pobieranie i zaopatrywanie funkcjonariuszy w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej oraz prowadzenie ewidencji sprzętu będącego na stanie tych wydziałów, celem zapewnienia prawidłowej pracy wydziałów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów
  • znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych (Office, Libre Office)
  • samodzielność
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • praca pod presją czasu
 

Podobne oferty