Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
Zduńska Wola
praca stacjonarna
837 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zduńska Wola
Ogłoszenie o naborze Nr 106265

Warunki pracy



  • Praca w siedzibie urzędu.




  • Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy.




  • Wysiłek fizyczny.




  • Praca na wysokości powyżej 1 metra.




  • Parking przed siedzibą urzędu.




  • Podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu.




  • Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku.




  • Możliwość poruszania się po budynku ograniczona, wewnątrz budynku brak windy i podjazdów, brak drzwi automatycznie otwierających się.



Zakres zadań

  • Nadzoruje terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów przez policjantów i pracowników oraz przejmuje do archiwizacji akta spraw zakończonych i sprawdza poprawność ich przekazania na spisach.
  • Brakuje dokumentację niearchiwalną oznaczoną symbolem „B” i „BE”, w celu jej zniszczenia po upływie wymaganego okresu jej przechowywania.
  • Prowadzi ewidencję dokumentów przejętych do składnicy, wybrakowanych, wysyłanych lub wydawanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Wydaje uwierzytelnione odpisy, wypisy, wyciągi i reprodukcje przechowywanych materiałów oraz zaświadczenia na podstawie tych materiałów.
  • Kwalifikuje i klasyfikuje akta zgodnie z właściwym ich oznaczeniem.
  • Prowadzi szkolenia dla policjantów oraz pracowników dotyczące poprawności składowania i przekazywania akt do składnicy oraz sprawuje nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentów przez policjantów i pracowników.
  • Udostępnia materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną na podstawie obowiązujących przepisów.
  • Sporządza roczne sprawozdania dotyczące stanu zasobu archiwalnego w składnicy akt.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Obsługa komputera.
  • Znajomość przepisów regulujących prowadzenie archiwów państwowych.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z  2022 r., poz. 655) o treści " wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych".
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia składnicy akt.
  • Odporność na stres
  • Systematyczność.
  • Umiejętność organizowania pracy.
 

Podobne oferty