Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zduńska Wola
Ogłoszenie o naborze Nr 106265
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu.
Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy.
Wysiłek fizyczny.
Praca na wysokości powyżej 1 metra.
Parking przed siedzibą urzędu.
Podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu.
Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku.
Możliwość poruszania się po budynku ograniczona, wewnątrz budynku brak windy i podjazdów, brak drzwi automatycznie otwierających się.
Zakres zadań
- Nadzoruje terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów przez policjantów i pracowników oraz przejmuje do archiwizacji akta spraw zakończonych i sprawdza poprawność ich przekazania na spisach.
- Brakuje dokumentację niearchiwalną oznaczoną symbolem „B” i „BE”, w celu jej zniszczenia po upływie wymaganego okresu jej przechowywania.
- Prowadzi ewidencję dokumentów przejętych do składnicy, wybrakowanych, wysyłanych lub wydawanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Wydaje uwierzytelnione odpisy, wypisy, wyciągi i reprodukcje przechowywanych materiałów oraz zaświadczenia na podstawie tych materiałów.
- Kwalifikuje i klasyfikuje akta zgodnie z właściwym ich oznaczeniem.
- Prowadzi szkolenia dla policjantów oraz pracowników dotyczące poprawności składowania i przekazywania akt do składnicy oraz sprawuje nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentów przez policjantów i pracowników.
- Udostępnia materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną na podstawie obowiązujących przepisów.
- Sporządza roczne sprawozdania dotyczące stanu zasobu archiwalnego w składnicy akt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Komunikatywność.
- Obsługa komputera.
- Znajomość przepisów regulujących prowadzenie archiwów państwowych.
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 655) o treści " wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych".
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia składnicy akt.
- Odporność na stres
- Systematyczność.
- Umiejętność organizowania pracy.