Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Szczecin
praca stacjonarna
835 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 105786

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,


- praca w pomieszczeniu biurowym,


- stałe godziny pracy od 7.30 – 15.30,


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym,


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- stałe godziny pracy (7:30 - 15:30). Praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdu przy wejściu głównym.

Zakres zadań

  • realizuje czynności związane z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem, wysyłaniem i udostępnianiem dokumentów jawnych i niejawnych stanowiących tajemnicę służbową i państwową oraz wypożycza akta w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie;
  • przyjmuje teczki, sprawdza ich zgodności ze spisem zdawczo-odbiorczym, ewidencjonuje akta przekazywane ze wszystkich jednostek organizacyjnych Straży Granicznej, w celu złożenia ich w Archiwum Straży Granicznej;
  • prowadzi trwałe i pomocnicze urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację związaną z działalnością kancelarii w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad obiegiem dokumentów oraz pieczęci i stempli znajdujących się na stanie archiwum SG;
  • prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych oraz informacji jawnych i niejawnych;
  • prowadzi kartoteki osób występujących do Archiwum Straży Granicznej o udostępnienie materiałów, wydaje duplikaty dokumentów, zaświadczeń w celach statystycznych oraz do służbowego wykorzystania;
  • prowadzi Archiwum Zakładowe m.in. poprzez klasyfikowanie, kwalifikowanie oraz zakładanie poszczególnych teczek wytworzonych w Archiwum Straży Granicznej w celu prawidłowej archiwizacji akt.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowo-kancelaryjnej
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Czytelny charakter pisma,
  • Umiejetność działania w sytuacjach stresowych,
  • Umiejetność stosowania przepisów,
  • Skrupulatność
  • Terminowość
  • Odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie kancelaryjno-archiwalne
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
 

Podobne oferty