Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
835 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 105913

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,


- praca w pomieszczeniu biurowym,


- praca w godzinach 8.15 – 16.15,


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- stałe godziny pracy (8.15-16.15).


- praca biurowa, wykonywana jest w budynkumieszczącym się w Warszawie przy Al. Niepodległosci 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, windy, winda, klatki schodowe, schody.


- Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym (obecnie winda w remoncie).

Zakres zadań

  • realizuje czynności związane z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych przetwarzanych przez komórki organizacyjne KGSG,
  • prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych dokumentów jawnych w celu zapewnienia właściwej ich ochrony,
  • systematycznie porządkuje dokumenty znajdujące się w zasobach kancelarii oraz przygotowuje je do przekazania do archiwum zakładowego,
  • rozlicza, na podstawie kart obiegowych, wykonawców merytorycznych z pobranych dokumentów, ewidencji pomocniczej, pieczęci oraz elektronicznych nośników informacji, w celu zapewnienia zgodnej z przepisami ich ochrony,
  • realizuje czynności w zakresie obsługi i bieżącego monitorowania elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) w ramach elektronicznej platformy administracji publicznej (ePUAP) w Komendzie Głównej Straży Granicznej, w celu odbioru korespondencji, w zastępstwie osoby upoważnionej,
  • prowadzi bieżącą kontrolę postępowania z dokumentami, które zostały udostępnione funkcjonariuszom i pracownikom komórek organizacyjnych KGSG, oraz egzekwuje potwierdzenia ich otrzymania lub zwrotu, do kancelarii, w celu zapewnienia odpowiedniej ich ochrony,
  • koordynuje prawidłowe przygotowanie materiałów archiwalnych oraz kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie dokumentacji archiwalnej, w celu przekazania jej do Archiwum Zakładowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obiegiem dokumentacji jawnej i obsługą interesantów
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Czytelny charakter pisma
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Skrupulatność
  • Terminowość
  • Odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty