Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Szczecin
praca stacjonarna
835 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 105990

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna, administracyjno-biurowa


- godziny pracy pomiędzy 7.30 – 15.30,


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym,


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdu przy wejściu głównym.

Zakres zadań

  • przyjmuje akta z uwzględnieniem sprawdzania poprawności ich przygotowania archiwalnego, w celu włączenia przyjętych materiałów do zasobu archiwalnego;
  • przygotowuje gromadzone materiały do wypożyczeń i udostępnień, w celu przekazania ich do pionów operacyjno-śledczych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej oraz do uprawnionych instytucji zewnętrznych;
  • sporządza analizy gromadzonych materiałów w celu wystawiania stosownych zaświadczeń lub przekazania informacji dla potrzeb służbowych pionów operacyjno-śledczych oraz uprawnionych instytucji zewnętrznych (SKW,SWW,ABW,CBA,Policja);
  • obsługuje pracownię konserwatorsko-introligatorskiej w zakresie profilaktycznego zabezpieczenia zasobu archiwalnego w celu ochrony dokumentów przed zniszczeniem;
  • prowadzi i uaktualniania pomoce ewidencyjne (kartoteki, bazy danych) odnoszących się do gromadzonej dokumentacji, w celu zgodnej z obowiązującymi regulacjami prawnymi obsługi gromadzonego zasobu archiwalnego;
  • brakuje dokumentację niearchiwalną, w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie regulacji prawnych;
  • dokonuje kontroli przygotowywanych do archiwizacji formularzy ewidencji operacyjno-śledczej wytworzonych przez jednostki organizacyjne Straży Granicznej, w celu właściwej obsługi zasobu kartotecznego
  • współpracuje z Wydziałem IV Ewidencji i Przetwarzania Danych Zarządu Operacyjno-Śledczego Komendy Głównej Straży Granicznej w zakresie aktualizacji i obsługi systemu ewidencyjnego EWIDA, w celu określenia miejsca archiwizowanych materiałów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kancelaryjno - archiwalnym
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie profilaktyki i konserwacji materiałów archiwalnych
 

Podobne oferty