Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, dwuzmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca.
Stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów i radiostacja.
Budynek komendy częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych /toaleta dla osób niepełnosprawnych wyłącznie na parterze budynku, brak wind/. Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze budynku, wentylowane grawitacyjnie.
Na stanowisku pracy występuje zagrożenie naciskami grup przestępczych oraz permanentna obsługa klientów.
Zakres zadań
- rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych
- dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych
- ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
- wyjaśnianie błędów związanych z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z funkcjonariuszami policji oraz przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd) w celu korygowania błędów
- przygotowanie zaświadczeń o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego dotyczące punktów karnych w celu udzielenia informacji zainteresowanym osobom lub upoważnionym podmiotom
- archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników zespołu i przekazuje je do składnicy akt w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania
- prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów
- przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do zespołu oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji publicznej lub pracy biurowej
- biegła obsługa komputera
- samodzielność i komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub ABW lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe