Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 105040
Warunki pracy
- praca na drugim piętrze budynku
- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
Zakres zadań
- Prowadzenie prawidłowej rejestracji postępowań przygotowawczych i rejestrowanie ich do systemu E-komenda celem prawidłowej ich archiwizacji
- Weryfikowanie druków ewidencji statystycznych, opracowywanie zestawień statystycznych w celu stworzenia bazy danych
- Ewidencjonowanie rachunków oraz faktur wpływających do jednostki celem terminowego rozliczenia
- Organizowanie gospodarki żywnościowej funkcjonariuszy, naliczanie posiłków równoważnika pieniężnego oraz wydawanie bloczków regeneracyjnych celem organizowania gospodarki żywnościowej
- Naliczanie należności funkcjonariuszom związanych z dojazdem do miejsca pełnienia służby celem określenia wartości przysługującego świadczenia
- Prowadzenie postępowań szkodowych celem określenia wartości szkody na mieniu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- umiejętność analitycznego myślenia
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi komputera
- komunikatywność