Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie inspektoratu.
Obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Zakres zadań
- Wykonuje czynności kancelaryjne.
- Prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania, upoważnień i pieczątek.
- Prowadzi ewidencję kart drogowych, delegacji i je rozlicza.
- Prowadzi rejestr zużytych i przekazanych do utylizacji materiałów oraz sprzętu.
- Sporządza zamówienia publiczne i zlecenia w oparciu o zgłaszane zapotrzebowania komórek organizacyjnych Inspektoratu.
- Prowadzi czynności związane z archiwizacją.
- Prowadzi księgi inwentarzowe.
- Prowadzi czynności związane z zapewnieniem dostępności urzędu.
- Prowadzi czynności związane z ochroną danych osobowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne-rachunkowośćdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej.
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, bardzo dobra znajomość arkusza Excel.
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości, ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość ogólnych zasad ustawy prawo zamówień publicznych.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Odporność na stres i pracę pod presją czasu.