Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Nazwa komórki organizacyjnej:
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie,
Zespół ds. Procedury Administracyjnej /
Wydział Wsparcia Przedsiębiorców
Ilość stanowisk / Wymiar etatu: 1 stanowisko w pełnym wymiarze
Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w tym kompletowanie i analiza akt sprawy oraz sporządzanie projektów decyzji ws. zwrotu przyznanego dofinansowania;
- podejmowanie działań mających na celu skierowanie sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego w administracji, w tym przygotowanie tytułów wykonawczych;
- monitorowanie przebiegu egzekucji;
- przygotowywanie okresowych informacji i analiz w zakresie realizowanych zadań;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie wykonywania bieżących zadań.
Wymagane wykształcenie i staż pracy:
- Wykształcenie - wyższe
- staż pracy - 1 rok.
Wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku MS Office, w szczególności Word i Excel;
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
- umiejętność efektywnego planowania pracy i terminowość;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność samodzielnego działania;
- zaangażowanie w wykonywane zadania;
- umiejętność komunikacji i pracy w zespole;
- dokładność, sumienność;
- etyka pracy i kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe prawnicze albo wyższe w zakresie administracji publicznej;
- znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub inne doświadczenie procesowe.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca głównie wykonywana jest w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera),
- praca w pełnym wymiarze: 40 godz. tygodniowo, 8 godz. dziennie, w godz.: 08:00-16:00.
- Umowa zawarta na czas określony do 33 miesięcy.
Wymagane od kandydatów dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie do naboru,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
- adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego.