Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej. Praca przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie. Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Gotowość do krajowych wyjazdów szkoleniowych. Stres. Praca na wysokości do 3 metrów.
· miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Inspektoratu obejmuje piętrowy budynek. Biuro usytuowane na parterze. Poruszanie się po budynku może stanowić barierę dla osób mających trudności
z poruszaniem się po schodach (brak windy).
Zakres zadań
- 1. Obsługuje sekretariat WIORiN.
- 2. Organizuje szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne Wojewódzkiego Inspektoratu.
- 3. Planuje, koordynuje i organizuje uczestnictwo pracowników WIORiN w wystawach.
- 4. Przygotowuje materiały promocyjne WIORiN.
- 5. Przygotowuje i obsługuje spotkania, konferencje Wojewódzkiego Inspektora.
- 6. Zapewnia i koordynuje sprawny przepływ informacji między Wojewódzkim Inspektorem, podmiotami zewnętrznymi i pozostałymi komórkami WIORiN w Koszalinie.
- 7. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz ksiązki kontroli.
- 8. Prowadzi rejestr zarządzeń Wojewódzkiego Inspektora.
- 9. Odbiera i wysyła korespondencje oraz przesyłki.
- 10. Prowadzi rejestr korespondencji przychodzącej.
- 11. Elektronicznie zarządza dokumentacją.
- 12. Ściśle współpracuje z Działem Administracyjnym.
- 13. Wystawia delegacje i prowadzi ich rejestr.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego lub 1 rok w przypadku posiadania wykształcenia wyższego w obszarze szkoleń, obsługi sekretariatu lub administracji.
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- bardzo dobra znajomość komputera i programów Microsoft Office tj: Word, Excel
- umiejętność redagowania i pisania dokumentów urzędowych
- bardzo dobra znajomość platformy E-puap
- umiejętność organizacji pracy własnej
- samodzielność
- umiejętność współpracy
- umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi na piśmie i w mowie
- rzetelność i terminowość
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- uprzejmość
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemu EZD (Elektroniczne zarządzanie dokumentacją)
- odporność na stres
- dyspozycyjność