Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna, administracyjno - biurowa, w siedzibie urzędu,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- stałe godziny pracy od 8.15-16.15,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- stałe godziny pracy (8.15-16.15),
- praca biurowa wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Warszawie przy ul. Wynalazek 4,
- w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych: podjazd przy wejściu głównym oraz dostęp do windy.
Zakres zadań
- Przygotowuje wnioski oraz prowadzi wykazy dot.: mianowania na stanowisko, wyższy stopień, przyznanie dodatków funkcyjnych/ służbowych dla funkcjonariuszy, nadanie orderów i odznaczeń, przyznanie nagród i wyróżnień funkcjonariuszom i pracownikom BSM KGSG, w celu realizacji polityki kadrowej Biura;
- Prowadzi roczne karty ewidencji obecności, sporządza plany urlopów, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych oraz ewidencji wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników Biura, w celu monitorowania sytuacji w zakresie obecności w pracy i ustalania zastępstw;
- Prowadzi wykaz terminów sporządzania opinii służbowych funkcjonariuszy, terminów mianowania funkcjonariuszy na kolejne stopnie SG oraz informuje naczelników wydziałów BSM KGSG o zbliżających się terminach awansów ich podwładnych oraz realizacji opinii służbowych w celu terminowej ich realizacji;
- Prowadzi i na bieżąco aktualizuje wykazy badań okresowych (profilaktycznych) i psychologicznych funkcjonariuszy i pracowników oraz przygotowuje wnioski na badania, w celu zachowania ich ważności;
- Przygotowuje projekty pism dot. spraw kadrowych, w celu realizacji polityki kadrowej Biura;
- Terminowo realizuje sprawy związane z archiwizacją dokumentów, w celu zgodnego z przepisami postępowania z dokumentami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnyc
- Skrupulatność;
- Rzetelność;
- Dobra organizacja pracy;
- Podstawowa znajomość przepisów dotyczących służby i pracy w SG;
- Łatwość komunikacji;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe