Ogłoszenie numer: 5605794, z dnia 2021-09-27
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Zdrowia
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 74/2021
wymiar etatu: 1
wykształcenie: wyższe
Zakres obowiązków:
- udział w sporządzaniu projektu budżetu Województwa i projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa
- przygotowywanie wniosków o zmiany w planie dochodów i wydatków budżetu oraz w planie wydatków Wieloletniej Prognozy Finansowej
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu rocznego i półrocznego oraz bilansu skonsolidowanego
- przygotowywanie dokumentacji w związku z udzielanymi z budżetu Województwa pożyczkami i poręczeniami pożyczek bądź kredytów zaciąganych przez nadzorowane jednostki ochrony zdrowia
- sporządzanie zestawień łącznych sprawozdań kwartalnych Rb-N i Rb-Z oraz sprawozdań rocznych Rb-UN i Rb-UZ
- przygotowywanie niezbędnych planów, analiz, informacji i wniosków w zakresie sytuacji finansowej nadzorowanych jednostek ochrony zdrowia
- nadzór nad dotacjami przyznanymi podległym jednostkom ochrony zdrowia, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, w szczególności umów i aneksów na przyznanie dotacji, zapotrzebowania na środki budżetowe, harmonogramów wypłat środków z budżetu na realizację zadań inwestycyjnych i bieżących.
Wymagania niezbędne:
- min. 3 letni staż pracy
- znajomość przepisów prawnych z zakresu samorządu województwa, ochrony zdrowia, finansów publicznych, rachunkowości
- biegła obsługa komputera (pakiet MsOffice) oraz urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy, komunikatywność i zaangażowanie
- umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Nowoczesny budynek klasy A przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagające skupienia i dokładności.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Posiadam obywatelstwo polskie”
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.