Ogłoszenie numer: 5572053, z dnia 2021-09-17
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Infrastruktury
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 71/2021
wymiar etatu: 1
wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: techniczne
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń ADR
- przekazywanie do centralnej ewidencji kierowców informacji o osobach, którym wydano zaświadczenie ADR
- archiwizowanie dokumentacji dotyczącej szkoleń, przebiegu egzaminów i wydanych zaświadczeń ADR
- udział w pracach komisji egzaminującej kierowców ubiegających się o uprawnienia ADR
- weryfikacja wniosków o wpis podmiotów prowadzących kursy ADR do rejestru, prowadzenie rejestru i przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających wpis do tego rejestru
- przeprowadzanie kontroli podmiotów prowadzących kursy ADR oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących tych podmiotów
- prowadzenie sprawozdawczości związanej z zagadnieniami ADR
Wymagania niezbędne:
- minimum 3 lata stażu pracy
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- znajomość ustaw samorządowych, KPA, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy Prawo o ruchu drogowym
- znajomość pakietu MsOffice
- umiejętność czytania procedur i stosowania odpowiednich przepisów
- wysoka kultura osobista i odporność na stres
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność tworzenia zestawień, analiz i wykresów
- dbałość o jakość wykonywanej pracy
- komunikatywna znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego, lub białoruskiego
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Nowoczesny budynek klasy A przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko związane wyjazdami służbowymi na terenie województwa wielkopolskiego, z pracą przy komputerze wymagające skupienia i dokładności.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Posiadam obywatelstwo polskie”
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.