Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Zdrowia
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
wymiar etatu: 0.5
wykształcenie: wyższe
preferowane kierunki: z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, polityki regionalnej, funduszy strukturalnych, finansów, rachunkowości.
- przeprowadzanie kontroli zewnętrznych podmiotów leczniczych nadzorowanych przez Departament Zdrowia: planowych – ujętych w rocznym planie kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego zatwierdzonym przez Zarząd Województwa wynikających z regulaminu Departamentu Zdrowia
- przeprowadzanie kontroli doraźnych zleconych przez Marszałka Województwa wynikających z regulaminu Departamentu Zdrowia
- uczestnictwo w przygotowywaniu planu kontroli na rok następny
- uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdania z wykonanych przez Departament Zdrowia kontroli
- weryfikacja pod względem merytorycznym i rachunkowym sprawozdań składanych przez podmioty lecznicze z wykorzystania dotacji i środków udzielanych z budżetu województwa oraz inne podmioty
Wymagania niezbędne:
- min. 3 letni staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli
- znajomość i stosowanie uregulowań prawnych z zakresu ochrony zdrowia, finansów publicznych, rachunkowości, ekonomii, prawa zamówień publicznych, działalności pożytku publicznego
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- dbałość o wysoką jakość wykonywania zadań
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach ochrony zdrowia i rozliczaniu dotacji
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Nowoczesny budynek klasy A przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagające dokładności oraz dyspozycyjności.
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282). - „Posiadam obywatelstwo polskie”
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282).
Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz.1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.