OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wymiar etatu
1,00 (pełny)
Biuro/Stanowisko
Inspektor
Wydział
Wydział Administracyjny
Zakres obowiązków
- Pozyskiwanie informacji związanych z programami operacyjnymi oraz możliwościami pozyskiwania funduszy zewnętrznych na współfinansowanie zadań powiatu
- Informowanie komórek organizacyjnych starostwa o możliwościach pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym prowadzenie poradnictwa w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach Funduszy Unijnych oraz pozostałych krajowych źródeł finansowania (wnioski o dofinansowanie).
- Koordynacja i nadzór na realizacją projektów finansowanych lub dofinansowanych ze środków zewnętrznych przy współpracy z komórkami organizacyjnymi starostwa lub jednostkami organizacyjnymi powiatu
- Nadzorowanie rozliczania projektów finansowanych lub dofinansowywanych ze środków zewnętrznych
- Współpraca z innymi samorządami i instytucjami w pracach związanych z realizacją projektów finansowanych lub dofinansowywanych ze środków zewnętrznych
- Weryfikację poprawności dokumentów oraz ich archiwizację.
- Raportowanie i sprawozdawczość w zakresie
- Wsparcie komórek organizacyjnych w korespondencji z instytucjami oceniającymi wniosek o dofinansowanie.
Warunki pracy
- Praca na stanowisku biurowym związana z bezpośrednią obsługą pracowników, w siedzibie urzędu przy ul. Komunardów 10, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00, z zastrzeżeniem regulacji wprowadzanych w związku z sytuacją epidemiologiczna w kraju.
- Praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner.
- Praca wymaga samodzielności, umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz przygotowywaniem propozycji rozwiązań danego zagadnienia (problemu).
- Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu.
- Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne
Wykształcenie
Wyższe I stopnia w zakresie: administracji, ekonomii, lub Studia Podyplomowe w zakresie funduszy europejskich
Staż pracy
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie zadań w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich
Znajomość aktów prawnych
- Kodeks cywilny;
- Ustawa o pracownikach samorządowych;
- Regulamin Pracy Starostwa;
Umiejętności
- Biegła znajomość pakietu Office,
- Analiza i interpretacja dokumentów urzędowych,
- Znajomość przepisów prawnych związanych z realizacją projektów unijnych,
- Kreatywność i determinacja w dążeniu do osiągania założonych celów.
Wymagania dodatkowe (pożądane)
Wykształcenie
Wyższe II stopnia w zakresie administracji, ekonomii, prawa.
Doświadczenie zawodowe
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze funduszy europejskich.
- Ukończenie szkoleń lub kursów związanych z funduszami europejskimi.
Wiedza specjalistyczna
Doświadczenie w kierowaniu projektami dofinansowywanymi ze środków Unii Europejskiej i w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie a także umiejętność zdobywania podstawowych informacji o dofinansowaniu ze środków krajowych i europejskich, w tym zwłaszcza w nadchodzącej perspektywie unijnej.
Uprawnienia zawodowe lub inne umiejętności
Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny - podpisany własnoręcznie.
- Kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego).
- Informacja dotycząca rekrutacji w systemie internetowym (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego) - podpisana własnoręcznie.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie odnośnie pracy w organach samorządu terytorialnego lub kserokopia zaświadczenia o zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
- Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego).
- Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (np. kopia dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
- Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
- Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (np. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, umów zleceń, zaświadczeń o odbyciu stażu).
- Kopie dokumentów potwierdzających ewentualną niepełnosprawność.
Miejsce i termin składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać - w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego (www.bip.powiat-otwocki.pl), to jest do dnia 27 maja 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400
Otwock osobiście lub drogą pocztową;
w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego dokumenty aplikacyjne można przesłać na adres: sekretarz@powiat-otwocki.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
- O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Starostwo Powiatowe w Otwocku moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Dziale Kadr Starostwa Powiatowego w Otwocku. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
- Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.