Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 52492
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy wykorzystaniu komputera- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax)
Zakres zadań
- wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, w tym zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
- przekazywanie funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Sztabu Policji KWP we Wrocławiu nowych przepisów i poleceń w celu zapoznania się i stosowania w służbie/pracy
- prowadzenie ewidencji nadanych upoważnień do systemów teleinformatycznych a w szczególności ewidencji upoważnień dostępu do SWD Policji, KSIP, EMPIZ, DNI, Poczty Lotus oraz administrowanie na poziomie wydziału dziennikiem elektronicznym E-Komenda. Realizowanie zadań związanych z wprowadzeniem danych do SWOP. W zastępstwie – sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, kontrolne it. Dla policjantów i pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu praz prowadzenie w tym zakresie rejestru
- pobieranie korespondencji z poczty specjalnej, kancelarii ogólnej, kancelarii tajnej, sekretariatów Kierownictwa KWP, dyżurnego KWP oraz SSTiT
- zapewnienie zabezpieczenia materiałowo-technicznego w celu utrzymania ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
- dbanie o prawidłowe ewidencjonowanie wpisów w EDK. Prowadzenie elektronicznego rejestru rezerwacji zasobów pojazdów służbowych Sztabu Policji. Koordynowanie i rozliczanie delegacji pracowników. Ponadto prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej planowanych videokonferencji w sali sztabowej. Przekazywanie do Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu dokumentacji dot. wypadków funkcjonariuszy/pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
- zapoznawanie pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu z przepisami ogólnymi i służbowymi zgodnie z poleceniem Naczelnika Sztabu Policji i jego Zastępcy. Realizowanie bieżących czynności z zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących bezpieczeństwa masowych imprez sportowych oraz działań Policji podejmowanych w związku z imprezami masowymi i wystąpieniami społecznymi, w tym bieżące analizowanie zapisów dokonanych w przez jednostki i komórki podległe we Wrocławiu, a także egzekwowanie ich kompletności, poprawności i terminowości wprowadzenia
- realizowanie zadań związanych z archiwizacją spraw ostatecznie załatwionych kierownictwa wydziału i sekretariatu oraz prowadzenie spisów dokumentów przekazanych do archiwum przez komórki wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji
- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
- kultura osobista
- znajomość zasad savoir vivre
- rzetelność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
- przeszkolenie w zakresie aplikacji KSIP i PRIM
- ukończony kurs lub szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu