Bank Pocztowy S.A. Centrala
Departament Logistyki i Administracji
Poszukuje osoby na stanowisko:
Główne zadania osoby zatrudnionej to:
- obsługa logistyczna Biura Zarządu Banku,
- wyjazdy służbowe na potrzeby Władz Banku,
- monitorowanie eksploatacji i stanu technicznego oraz utrzymywanie w należytym stanie samochodów służbowych biura w Warszawie,
- bieżące realizowanie zadań Działu Logistyki i Administracji,
- inne prace powiązane z funkcjonowaniem Banku.
Zainteresowani jesteśmy osobą o następującym profilu:
- wykształcenie minimum średnie,
- prawo jazdy kat B z kilkuletnim doświadczeniem,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- doskonała znajomość topografii miasta,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
- gotowość do odbywania podróży służbowych.
Wybranym kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę,
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej instytucji,
- pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.