Miejsce pracy: Jaroszowiec
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Obsługa klientów, wsparcie pracowników sił sprzedaży,
- Obsługa platformy sprzedażowej,
- Przygotowywanie raportów wysyłki i sprzedaży,
- Wsparcie pracowników kopalni w pracach administracyjnych,
- Inne prace administracyjne zlecone przez przełożonego,
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel),
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Mile widziana znajomość norm dotyczących kruszyw oraz systemów jakości,
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- Samodzielność i aktywność w działaniu,
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne,
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i terminową wypłatę wynagrodzenia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Odpowiednie narzędzia pracy
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe” ;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania