Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144462

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie specustaw oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie zezwolenia na wejście na teren cudzej nieruchomości lub jej części na podstawie specustaw, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie określenia warunków wykonywania przysługującego inwestorowi prawa, wynikającego z ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości ustalonego w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie specustaw, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027
  • sporządza wnioski o wpisy w księdze wieczystej ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości, w celu ujawnienia niezbędnego dla lokalizacji i realizacji inwestycji ograniczenia w korzystaniu z nieruchomości wprowadzonego na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie architektury lub urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub inne wyższe wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki lub gospodarki przestrzennej

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostce projektowej w zakresie planowania przestrzennego lub 1,5 roku w administracji publicznej
  • szczególne uprawnienia: uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym lub uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym lub kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
  • znajomość ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (rozdział 5)
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (rozdział 2)
  • znajomość ustawy z dnia 24 lipca 2015 o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych (rozdział 2)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
• osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0227
• elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/PP/02/10/2024”
• lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: IF/PP/02/10/2024” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA
PRZYSTĘPUJĄCEGO DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ LUB STANOWISKO POZA KORPUSEM SŁUŻBY CYWILNEJ W DOLNOŚLĄSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM WE WROCŁAWIU


Niniejszą informację otrzymujesz w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L
119/1).


Administrator danych
 Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Dolnośląski, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Wojewoda Dolnośląski, Dolnośląski Urząd Wojewódzki
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
- przez e-mail: bw@duw.pl
- telefonicznie: +48 71 340 63 95


Cele przetwarzania danych
 Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby naboru, na stanowiska w korpusie służby cywilnej lub na stanowiska poza korpusem służby cywilnej, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.


Podstawy prawne przetwarzania 
 Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej) oraz Kodeksu pracy (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby
cywilnej oraz naborów na stanowiska poza korpusem służby cywilnej).


Kategorie danych
 Będziemy przetwarzać te kategorie Twoich danych osobowych, które zostały przez Ciebie wskazane w dokumentach aplikacyjnych (wymaganych dokumentach i oświadczeniach wskazanych w ogłoszeniu o naborze).


Źródło pochodzenia danych 
 Twoje dane osobowe pozyskane zostały ze złożonych przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych.


Okres przechowywania danych w przypadku:
 - wygrania naboru - Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł
 - dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane zainteresowanym lub w przypadku, gdyby zainteresowany nie zgłosi się po ich odbiór, niszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny,
po upływie trzech miesięcy od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
 - dokumenty kandydatów, którzy zostali wpisani do Protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, po upływie 3 miesięcy
od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.


Dokumenty aplikacyjne nie są rozpatrywane, a kandydat nie jest dopuszczony do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów:
- przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego
Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy informacyjnej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w budynku
przy placu Powstańców Warszawy 1
- po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
- bez podania nazwy stanowiska oraz numeru ogłoszenia zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze
Wyżej wymienione dokumenty zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu.


Odbiorcy danych
 Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.


Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
 Przysługują Tobie następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, możesz skontaktować się z Administratorem danych (dane kontaktowe powyżej) lub Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe poniżej).


Inspektor Ochrony Danych
 Inspektorem Ochrony Danych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim jest Krzysztof Dominiak. Inspektor to osoba, z którą można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław,
- przez pocztę elektroniczną na adres: iod@duw.pl,
- telefonicznie: 71 340 67 14.


Prawo wniesienia skargi do organu
 Przysługuje Tobie także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik do spraw kontroli finansowej

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie kontroli, w tym: przygotowywanie i analiza dokumentacji organizacyjno-prawnej i finansowo-księgowej niezbędnej do przeprowadzenia kontroli; przeprowadzanie kontroli planowych oraz o charakterze doraźnym; prowadzenie...
  • Inspektor

    Warmińsko - Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków na stanowisku Nadzór nad systemami SSWiN, KD, CCTV, Ppoż, zasilania gwarantowanego (UPS/agregat) i klimatyzacji w obiektach Regionalnej Sieci Szerokopasmowej (RSS); Diagnozowanie i usuwanie prostych awarii urządzeń elektronicznych wykorzystywanych w systemach SSWiN,KD, CCTV,...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Oddziale Remontów i Usuwania Awarii

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Mikkego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: udział w komisjach na terenie m.st. warszawy na wezwania organów miasta; koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej; przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości...
  • Specjalista / Specjalistka w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
  • Specjalista w Wydziale Śródlądowych Dróg Wodnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w sporządzaniu programów realizacji zadań związanych z utrzymaniem wód oraz pozostałego mienia Skarbu Państwa związanego z gospodarką wodną w zakresie utrzymania śródlądowych dróg wodnych, udział w sporządzaniu programu...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca mobilna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Inspektor Nadzoru w specjalności elektryki / automatyki

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Brukselska 21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: kontrola wykonywania robót na budowie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, przepisami BHP i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu...
  • Starszy Inspektor w Dziale Fakturowania

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    Główny zakres obowiązków: rozliczanie Odbiorców Indywidualnych, wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów, naliczanie bonifikat; obsługa korespondencji związanej z dokonywanymi rozliczeniami, rozpatrywanie reklamacji, analiza zasadności składanych skarg, udzielanie odpowiedzi na...