Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy)
- Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz kontroli przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne
- Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- Zagrożenie korupcją
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Utrudnienia wynikające z różnych interpretacji przepisów prawa w rozstrzygnięciach organów nadrzędnych i wyrokach sądów administracyjnych
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XV piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
Zakres zadań
- Kontroluje przestrzeganie i stosowanie przepisów dotyczących geodezji i kartografii przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz przez wykonujących prace geodezyjne przedsiębiorców i jednostki organizacyjne, a także sprawuje bezpośredni nadzór nad działaniem organów administracji geodezyjnej i kartograficznej
- Prowadzi postępowania administracyjne, dla których Wojewódzki Inspektor jest organem I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozpatruje skargi, wnioski i zażalenia na działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, realizujących zadania określone w ustawie oraz w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych w sprawie zakresu udostępnianych materiałów zasobu lub ustalenia wysokości należnej opłaty za udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych starosty o uwzględnieniu lub odrzuceniu zarzutów do danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków ujawnionych w operacie opisowo-kartograficznym z modernizacji ewidencji gruntów i budynków
- Rozpatruje odwołania od decyzji administracyjnych o odmowie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne II stopnia lub jednolite magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w tym 3 lata pracy w wykonawstwie geodezyjnym
- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów innych ustaw regulujących zagadnienia w dziedzinie geodezji i kartografii
- Znajomość Kodeksu cywilnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, dokładność, rzetelność, skrupulatność
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa programów do prowadzenia bazy danych ewidencji gruntów i budynków – np. EwOpis, Geo-Info EGiB.
- Obsługa programów do prowadzenia baz danych ewidencji gruntów i budynków, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:500, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - np. EwMapa, Geo-Info Mapa.
- Obsługa programów obliczeniowych np. WinKalk, C-Geo, GeoNet itp.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia zawodowe
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna (informacje o przetwarzaniu danych osobowych) na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, s. 1; sprostowanie: Dz.U. L 127 z 23.5.2018, s. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem, RODO.
- W jakim celu dane są przetwarzane? Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Kto jest administratorem danych i jak można się z nim skontaktować? Wojewoda Lubuski z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
- Jak długo dane będą przetwarzane? Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o archiwizacji
-
Na jakiej podstawie dane są przetwarzane?1. Osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w zakresie danych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
2. Osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – w zakresie danych wrażliwych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
3. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Jakie inne regulacje zostały uwzględnione przy przetwarzaniu? Art. 22 (1) Kodeksu pracy, art. 4, 4a, 5 Ustawy o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawa o dostępie do informacji publicznej
- Czy podanie danych jest obowiązkowe? Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Kto jest lub może być odbiorcą danych? Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wyniki naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Informacje w zakresie wyników wyboru są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Prezesa Rady Ministrów
- Prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO - jeśli są błędne lub nieaktualne, Prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO - gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, Prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO
- Gdzie można złożyć skargę na nieprawidłowości związane z przetwarzaniem? Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia
- Jak można skontaktować się z inspektorem ochrony danych? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@lubuskie.uw.gov.pl