Inspektor wojewódzki

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
3 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 140041

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne w pierwszej i w drugiej instancji w sprawach z zakresu nadzoru geodezyjnego i kartograficznego (odmowa włączenia dokumentacji do zasobu, wykorzystanie materiałów zasobu bez wymaganej licencji lub niezgodnie z wydaną licencją, a także ustalenie należnej opłaty za udostępnione materiały bądź dane),
  • kontroluje działania powiatowej administracji geodezyjnej i kartograficznej, w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz nadzoruje pracę kontrolerów w czasie przeprowadzanej kontroli jako przewodniczący zespołu kontrolerów. Czynności wykonywane są w celu ustalenia czy zadania zlecone wykonywane są zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podejmuje działania zmierzające do ich wyeliminowania,
  • kontroluje przestrzeganie przepisów przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadanie uprawnień zawodowych, przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, w celu sprawdzenia czy czynności wykonywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości prowadzi postępowanie wyjaśniające i przygotowuje projekty wniosków o wyciągnięcie sankcji dyscyplinarnych wobec nierzetelnych geodetów,
  • kontroluje i ocenia dokumentację dołączoną do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej drogi krajowej lub wojewódzkiej, w zakresie budowli powodziowych oraz linii kolejowych, w części obejmującej podziały nieruchomości,
  • rozpatruje skargi i wnioski kierowane do Wojewody i Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego oraz opracowuje projekty odpowiedzi zainteresowanym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe branżowe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w wykonastwie geodezyjnym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o kontroli administracji rządowej, Prawo przedsiębiorców, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Kodeks Cywilny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia zawodowe co najmniej z jednego z zakresów: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2. rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz pozytywne podejście do interesanta
  • Znajomość obsługi komputera i programów pakietu Microsoft Office, Libre Office, oraz specjalistycznego oprogramowania geodezyjnego
  • Znajomość zalecanej do stosowania metodyki kontroli

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-25 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekratariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


 


Administrator danych i kontakt do niego:


Wojewoda Lubelski z siedzibą w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie      przy ul. Spokojnej 4, 20-914 Lublin, tel. 81 74 24 100, e-mail: poczta@lublin.uw.gov.pl


 


Kontakt do inspektora ochrony danych:


·        listownie: ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin,


·        telefonicznie: 81 74 24 111,


·        e-mail: iod@lublin.uw.gov.pl


 


Cel przetwarzania danych:


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


 


 


Podstawa prawna przetwarzania danych:


 


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią/Pana z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
 


 


Informacje o odbiorcach danych:


Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.


 


Okres przechowywania danych:


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


 


Uprawnienia:


Osobie, której dane dotyczą przysługuje:


1.      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2.      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3.      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4.      prawo do usunięcia danych osobowych;


jeśli nie jest to sprzeczne z przepisami prawa – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres Administratora danych.


 


Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


 


W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie, w którym przetwarzanie opierało się na wyrażonej zgodzie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


 


Informacje o wymogu podania danych: 


 


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy     w służbie cywilnej.


 


Inne informacje:


 
Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Niemcy   
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji i Ochrony Przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Wsparcia Krajowego

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Stanowisko pracy ds. planowania, obsługi dopłat do kredytów i sprawozdawczości. Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, pracę w największej agencji...
  • Inspektor BHP / Pracownik służby BHP

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków BHP obejmuje między innymi: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP, informowanie pracodawcy o wystąpieniu zagrożeń na terenie zakładu. sporządzanie (co najmniej raz w roku) analiz stanu technicznego pomieszczeń, organizowanie szkoleń z...
  • Specjalista w Centrum Operacyjnym Ochrony Przeciwpowodziowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitoring bieżącej sytuacji hydrologicznej i na obiektach hydrotechnicznych w kontekście warunków nawigacyjnych, przetwarzanie danych hydrologicznych i informacji o warunkach nawigacyjnych, opracowywanie i publikację informacji o warunkach...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;