Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Opole
specjalista (mid)
praca stacjonarna
185 dni temu
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 138082

Warunki pracy


  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych.

Zakres zadań

  • Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji, celem zapewnienia ciągłości dyżurów pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prawidłowego rozliczenia godzin ich pracy,
  • Wykonuje analizy, sporządza informacje związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w celu dostarczenia aktualnych danych dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Zdrowia, Wojewody i kierownictwa Wydziału,
  • Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych w celu zapewnienia wykonywania zadań określonych w przepisach prawa i procedurach wewnętrznych Urzędu,
  • Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego w województwie,
  • Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
  • Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału) w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań budżetowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego administracja publiczna lub finanse publiczne
  • 1. Umiejętności:
  • pracy w zespole
  • pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • obsługi komputera w tym pakietu Office,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • samodzielność i inicjatywa,
  • odporność na stres,
  • umiejętności negocjacyjne.
  • 2. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
  • systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie,
  • wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • służbie cywilnej,
  • kodeks postepowania administracyjnego,
  • kodeks pracy,
  • finansach publicznych,
  • ochronie danych osobowych,
  • prawo zamówień publicznych.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Język obcy: angielski B1
  • Umiejętności: umiejętność szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy
 

Podobne oferty