Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 138082
Warunki pracy
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych.
Zakres zadań
- Sporządza projekty grafików operatorów numerów alarmowych, a także projekty rozliczeń godzin ich pracy i przekazuje je swoim przełożonym do akceptacji, celem zapewnienia ciągłości dyżurów pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prawidłowego rozliczenia godzin ich pracy,
- Wykonuje analizy, sporządza informacje związane z funkcjonowaniem systemu powiadamiania ratunkowego w celu dostarczenia aktualnych danych dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Zdrowia, Wojewody i kierownictwa Wydziału,
- Rejestruje korespondencję wpływającą bezpośrednio do Centrum Powiadamiania Ratunkowego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznej dokumentacji organizacyjnej Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie spraw administracyjnych, szkoleniowych, finansowych i organizacyjnych w celu zapewnienia wykonywania zadań określonych w przepisach prawa i procedurach wewnętrznych Urzędu,
- Uczestniczy w organizacji spotkań z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego w województwie,
- Uczestniczy w planowaniu szkoleń pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu realizacji zadań określonych w aktach wykonawczych ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- Realizuje zadania z zakresu spraw finansowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego (plany finansowe, rejestr faktur, nadzorowanie zakupów, dokonywanie zmian w rzeczowych planach finansowych, prowadzenie budżet Oddziału) w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań budżetowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego administracja publiczna lub finanse publiczne
- 1. Umiejętności:
- pracy w zespole
- pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- obsługi komputera w tym pakietu Office,
- zdolność analitycznego myślenia,
- samodzielność i inicjatywa,
- odporność na stres,
- umiejętności negocjacyjne.
- 2. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
- systemie powiadamiania ratunkowego i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie,
- wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- służbie cywilnej,
- kodeks postepowania administracyjnego,
- kodeks pracy,
- finansach publicznych,
- ochronie danych osobowych,
- prawo zamówień publicznych.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Język obcy: angielski B1
- Umiejętności: umiejętność szybkiego uczenia się, samoorganizacja pracy