Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 102075
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- sporządzanie umów o dofinansowanie zadań z zakresu wsparcia społecznego lub zawodowego osób niepełnosprawnych dofinansowanych z Funduszu Solidarnościowego,
- ocenianie pod względem formalnym i merytorycznym wniosków o dofinansowanie składanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystania środków z Funduszu poza siedzibą Urzędu,
- opracowywanie harmonogramów i dyspozycji przekazania środków z Funduszu Solidarnościowego jednostkom samorządu terytorialnego na realizację zadań,
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji zadań w województwie, dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego,
- rozliczanie środków finansowych na zadania jednostek samorządu terytorialnego dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego oraz weryfikowanie zwrotów niewykorzystanych środków w tym zakresie,
- sporządzanie materiałów planistycznych i wystąpień do ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego oraz do ministra finansów o środki finansowe, wnioskowane przez jednostki samorządu terytorialnego w zakresie zadań dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego,
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji z budżetu państwa oraz środków z Funduszu Pracy przez jednostki samorządu terytorialnego i podmioty niepubliczne na realizację zadań w ramach programów rządowych i resortowych w zakresie wspierania rodziny.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych lub w rachunkowości finansowej
- znajomość ustawy o funduszu solidarnościowym,
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
- znajomość ustawy o pomocy społecznej,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe