Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Pomocy Społecznej Poznań
Inspektor Wojewódzki ds. realizacji zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej w Wydziale Polityki Społecznej

Inspektor Wojewódzki ds. realizacji zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej w Wydziale Polityki Społecznej

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań, al. Niepodległości 16/18
5 500 - 5 600 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
rekrutacja online
242 dni temu

Ogłoszenie numer: 8913610, z dnia 2024-03-26

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
poszukuje kandydatów\kandydatek
na stanowisko:

Inspektor Wojewódzki ds. realizacji zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej w Wydziale Polityki Społecznej

Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18

Nr Ref.: 41/24

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk: 1 (na zastępstwo)
Wymiar etatu
: 1

Miejsce wykonywania pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18
Ważne do: 5 kwietnia 2024 r.

Wynagrodzenie zasadnicze: od 5500,00 zł do 5600,00 zł brutto

Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje jednostki organizacyjne pomocy społecznej w zakresie realizacji zadań określonych ustawą o pomocy społecznej oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami
  • Sprawuje nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa, w tym nad jakością działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami
  • Kontroluje i nadzoruje placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub w podeszłym wieku, w tym prowadzone na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób
  • Kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego przez podmioty niepubliczne
  • Kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami, wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umowy z organami administracji rządowej i samorządowej
  • Rozpatruje skargi i wnioski, petycje oraz listy, a także udziela odpowiedzi na pytania obywateli, posłów, senatorów i instytucji w sprawach pomocy społecznej
  • Sporządza sprawozdawczość oraz przekazuje ją ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego
  • Prowadzi bieżącą analizę stanu prawnego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu pomocy społecznej
  • Przygotowuje oraz aktualizuje informacje z zakresu pomocy społecznej na stronie internetowej Urzędu

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej; podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej; komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego lub urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, jak również innych aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 4 lata w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej; podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej; komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego; urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Komunikatywność

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%
Warunki pracy:
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych samorządu
  • terytorialnego)
  • Obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • Konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • Stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje:
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail)
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna ofert
  • Test wiedzy
  • Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 5 kwietnia 2024
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...