Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 145080
Warunki pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Praca wykonywana w pozycji przemiennej 8 godz. dziennie na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii lub na zewnątrz - wyjazdy w celu kontroli podmiotów. Samodzielne kierowanie samochodem. Praca lekka, mały wydatek energetyczny. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariery, winda, podjazd)
Zakres zadań
- 1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach (Dz.U.2023.1149 t.j.) (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi ) oraz rozporządzeń ( WE) Parlamentu europejskiego i Rady
- 2. Realizacja zadań wynikająca z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz.
- 3. Raportowanie wyników urzędowej kontroli pasz.
- 4. Prowadzenie i aktualizacja rejestrów i wykazów podmiotów objętych nadzorem zgodnie z ustawą o paszach i rozporządzeniem ( WE) 183/2005.
- 5. Sprawowanie nadzoru nad; a) organizmami genetycznie modyfikowanymi stosowanymi w paszach, b) stosowaniem dodatków paszowych zgodnie z rozporządzeniem 183/2005 c) gospodarstwami indywidualnymi wytwarzającymi i stosującymi pasze, d) obrotem paszami, e) wytwórniami pasz w tym stosującymi dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego, f) zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z rozporządzeniem ( WE) 1069/2009 g) podmiotami wykorzystującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art.23 rozporządzenia (WE) 1069/2009, h) podmiotami stosującymi polepszacze gleby, i) zakładami produkującymi karmy dla zwierząt domowych
- 6. Współpraca z Wojewódzkim Inspektorem wet. ds. pasz i utylizacji oraz nadzorem farmaceutycznym, a także innymi powiatowymi inspektorami ds. pasz i utylizacji, w zakresie posiadanych uprawnień.
- 7. Dokonywane aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz.
- 8. Współdziałanie z Inspekcją Ochrony Środowiska, Inspekcją Sanitarną oraz Inspekcją Handlową. Rozpatrywanie i załatwienie spraw przekazywanych przez te jednostki.
- 9. Współpraca z inspektorami wet. ds.bezpieczeństwa żywności w zakresie zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego pochodzących z zakładów będących pod ich nadzorem.
- 10. Prowadzenie sprawozdawczości w odniesieniu do pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- 11. Aktualizacja list podmiotów zatwierdzonych i/lub zarejestrowanych w odniesieniu do pasz i aktualizacji.
- 12. Konsultacja i współpraca z pionem diagnostyki weterynaryjnej ZHW w zakresie kompetencji
- 13. Uczestnictwo w organizowaniu szkoleń dla organów Inspekcji Weterynaryjnej oraz zainteresowanych podmiotów.
- 14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz.U.2014.1111 j.t.ze zm),
- znajomość ustawy o paszach (Dz.U.2023.1149 t.j.)
- w urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2014.1502 j.t ze zm),
- posiadanie prawo jazdy kat.B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie podstawowym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie kandydatów/kandydatek, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a lub nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.) -własnoręcznie podpisane
- oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kat.B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań
pok. nr 35
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane