Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu - teren powiatu M.Świnoujście. Możliwe nietypowe godziny pracy np: wysyłki zwierząt, interwencje. Praca w terenie - wyjazdy do zakładów i gospodarstw objętych nadzorem, wyjazdy służbowe. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego. Obciążenie psychiczne, praca pod presją czasu.Budynek parterowy, nie posiada toalety odpowiednio przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, urządzenia pomiarowe.
Zakres zadań
- Prowadzi działania dotyczące certyfikacji wysyłek eksportowych towarów i zwierząt do krajów trzecich ze szczególnym uwzględnieniem wysyłek do Wielkiej Brytanii (w związku z Brexitem).
- Prowadzi wszelkiego rodzaju dokumentację, w tym wszelkie zestawienia, rejestry dotyczące wysyłek towarów i zwierząt ze szczególnym uwzględnieniem wysyłek do Wielkiej Brytanii.
- Prowadzi dokumentację dotyczącą czynności kontrolnych, dokumentację sprawozdawczą oraz wynikającą z prowadzonych postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.
- Pobiera próby do badań urzędowych oraz badań monitoringowych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieniotwórczych, w celu zapewnienia ochrony zdrowia publicznego
- Kontroluje obrót towarami w ramach Unii Europejskiej, w tym wysyłki zwierząt.
- Rozpatruje zgłoszenia o rozpoczęciu, zaprzestaniu działalności lub zmianach w działalności prowadzonej przez podmioty objęte nadzorem PLW w zakresie wytwarzania i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- Przeprowadza kontrole urzędowe na zgodność z wymogami zawartymi w prawodawstwie krajowym i unijnym w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- Dokonuje analizy ryzyka dla podmiotów sektora spożywczego, paszowego i utylizacyjnego objętych nadzorem PLW.
- Opracowuje i realizuje na bieżąco harmonogram kontroli podmiotów sektora spożywczego, paszowego i utylizacyjnego objętych nadzorem PLW.
- Współpracuje z innymi zespołami PIW.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne - lekarz weterynarii- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Znajomość przepisów weterynaryjnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- Posiadanie prawa jazdy kat.B
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE.
- Ogólna znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych w szczególności z zakresu higieny środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, pasz i utylizacji.
- Komunikatywność
- ukończone szkolenia, specjalizacja w zakresie higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia samochodu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentów poświadczajacych ukończone kursy, szkoleniakopia dokumentu potwierdzająca uzyskanie tytułu specjalistyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świnoujściu
ul. Grunwaldzka 71; 72-600 Świnoujście
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane