Inspektor weterynaryjny

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
Siedlce
specjalista (mid)
praca stacjonarna
21 godz. temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 145035

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy, lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca
  • Użytkowanie sprzętu biurowego w tym komputera i monitora ekranowego ponad 4 godziny dziennie
  • Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu oraz poza siedzibą (delegacje)
  • Kontakt z klientem zewnętrznym
  • Praca wymagająca dyspozycyjności
  • Stres związany z przeprowadzaniem kontroli
  • Zagrożenie korupcją
  • Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
  • Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

Zakres zadań

  • Przeprowadza z upoważnienia Powiatowego Lekarza Weterynarii czynności kontrolne podmiotów zajmujących się produkcją i wprowadzaniem do obrotu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
  • Przeprowadza z upoważnienia Powiatowego Lekarza Weterynarii czynności kontrolne z zakresu przestrzegania dobrostanu zwierząt rzeźnych.
  • Rozpatruje wnioski, skargi, przygotowuje projekty decyzji administracyjnych z zakresu bezpieczeństwa żywności.
  • Prowadzi kontrole lekarzy weterynarii wyznaczonych do wykonywania czynności urzędowych związanych z nadzorem nad ubojem zwierząt rzeźnych, nadzorem nad rozbiorem, przetwórstwem, składowaniem produktów pochodzenia zwierzęcego oraz wystawianiem świadectw zdrowia dla produktów pochodzenia zwierzęcego, pobieraniem próbek do badań żywności.
  • Sporządza analizy ryzyka oraz oparty o nią projekt planu kontroli okresowych w podmiotach prowadzących działalności z zakresu bezpieczeństwa żywności.
  • Pobiera próby do badań urzędowych w zakresie kryteriów bezpieczeństwa żywności oraz higieny procesu w nadzorowanych podmiotach.
  • Prowadzi rejestry i wykazy z zakresu bezpieczeństwa żywności.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • W przypadku lekarza weterynarii prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Praw jazdy kat. B
  • Znajomość prawa polskiego i unijnego z zakresu wykonywanych zadań
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
- osobiście na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 z dopiskiem
"oferta pracy nr 145035,
- pocztą, kurierem na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 z dopiskiem "oferta pracy nr 145035,
- elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach z dopiskiem "oferta pracy nr 145035",
- elektronicznie na adres piwsiedlce@piwet.pl z dopiskiem "oferta pracy nr 145035”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, str. 1—88), dalej jako „RODO”, uprzejmie informujemy, że:


1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Siedlcach – lek. wet. Ewa Kunaszyk, adres siedziby: ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, kontakt: e-mail:  piwsiedlce@piwet.pl, tel. 25 632 60 27;


2) w sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@piwet.pl;


3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane:


a)      w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ Kodeksu pracy, w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia,  danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),


b)      w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w lit. a, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),


c)      w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Państwa zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);


4) przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;


5) Państwa dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji, nie dłużej niż przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru; po upływie wskazanego terminu nadesłane oferty kandydatów zostaną zniszczone;


6) dane osobowe nie będą przykazywane innym odbiorcom, państwom trzecim ani organizacjom międzynarodowym;


7) podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne;


8) w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adres wskazany w pkt. 1;


9) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

Aplikuj teraz