Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zgorzelcu
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Zgorzelec
Ogłoszenie o naborze Nr 143573
Warunki pracy
- Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku od 7:30-15:30;
- praca częściowo w biurze, częściowo poza siedzibą Inspektoratu ( w terenie )
- wyjazdy służbowe (kontrole, szkolenia);
- prowadzenie samochodu służbowego;
- kontakt ze zwierzętami, materiałem zakaźnym i produktami pochodzenia zwierzęcego;
- praca przy komputerze;
- pobieranie prób do badań laboratoryjnych;
- obciążenie psychiczne- stres związany z pracą pod presją czasu.
Zakres zadań
- przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z monitorowaniem i zwalczaniem choroby zakaźnej zwierząt, wykonywanie czynnośći związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
- kontrolowanie przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt, przygotowywanie spraw z zakresu ochrony zwiarząt, kontrolowanie nadzorowanych podmiotów
- prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji administracyjnych
- obsługa systemów informatycznych (Vetlink, ZIPOD i inne.)
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą pracy wyznaczonych lekarzy weterynarii w zakresie działania zespołu
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad transportem zwierząt i ich skupem, obrotem zwierzętami w kraju i z zagranicą
- realizuje zadania z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt i chorób odzwierzęcych podlegających obowiązkowi zwalczania, w tym odszkodowania oraz zadania wynikające z planów gotowości zwalczania poszczególnych chorób zakaźnych zwierząt w celu ochrony zdrowia zwierząt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej- prawo jazdy kat. B
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- znajomośc przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjneju i Słuzby Cywilnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dyspozycyjność, komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu