Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce pracy - siedziba Inspektoratu i teren powiatu lubelskiego (wyjazdy służbowe samochodem służbowym, szkolenia, kontakt ze zwierzętami).
Inspektorat mieści się na I piętrze - brak windy, brak podjazdu i toalety dla osoby niepełnosprawnej.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy, samochód służbowy.
Zakres zadań
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy w zakresie ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt;
- Zapobieganie, rozpoznawanie i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt objętych obowiązkiem zwalczania i rejestracji zgodnie z prawem weterynaryjnym, w tym ASF, HPAI i inne;
- Obsługa systemów informatycznych (TRACES NT, IRZ, Vetlink);
- Kontrola warunków weterynaryjnych i nadzór nad ich realizacją przez podmioty będące w rejestrze Powiatowego Lekarza Weterynarii;
- Nadzór merytoryczny nad prawidłowością i poprawnością wykonywanych czynności urzędowych zleconych wyznaczonym lekarzom weterynarii;
- Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości związanej z realizowanymi zadaniami zgodnie z wymogami jednostek nadrzędnych;
- Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów związanych ze zleconymi czynnościami urzędowymi w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość przepisów w zakresie wykonywanych zadań;
- Prawo wykonywania zawodu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność samodzielnego planowania pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Zaangażowanie i chęć stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Komunikatywność, dyspozycyjność, analityczne myślenie;
- Kultura pracy i kultura osobista;
- Stosowanie prawa w praktyce;