Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor
w Wydziale Zrównoważonej Mobilności
- stanowisko ds. administrowania drogami
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- przygotowywanie projektów zieleni w pasie drogowym,
- opiniowanie projektów gospodarki zielenią,
- prezentowanie i promowanie projektów związanych z zielenią w pasie drogi,
- zarządzanie realizacją inwestycji związanych z zielenią oraz inwestycji dotyczących tras rowerowych,
- przygotowywanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją prowadzonych inwestycji,
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu: architektura krajobrazu, biologia MISMAP, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, ogrodnictwo, budownictwo, inżynieria komunikacyjna, gospodarka przestrzenna, transport, architektura i urbanistyka,
- minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim i minimum 1 rok staży pracy przy wykształceniu wyższym,
- obywatelstwo polskie,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych, Ustawy o Drogach publicznych, Ustawy o ochronie zabytków, Ustawy o ochronie środowiska, Prawa administracyjnego, Ustawy o Ustroju m.st. Warszawy oraz Ustawy o pracowniach samorządowych i Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość topografii miasta Warszawy,
- umiejętność obsługi programu AutoCAD,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w biurze projektowym,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zielenią w m. st. Warszawa oraz budową infrastruktury rowerowej,
- doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem zielenią,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego,
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- obsługa oprogramowania Vissum,
- prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- prowadzenie pojazdu służbowego,
- praca w biurze (piętro III, winda przystosowana dla wózków inwalidzkich),
- jazda rowerem po mieści.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)