PSE S.A. Oddział w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowiska:
Inspektor w Wydziale Zarządzania Majątkiem
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Sporządzanie rocznego planu eksploatacji:
- planowanie zakresu rzeczowego i finansowego zabiegów eksploatacyjnych,
- opracowywanie planów dla wykonawstwa własnego,
- planowanie kosztów zużycia mediów oraz innych kosztów stałych,
- opracowywanie zbiorczych budżetów,
- planowanie sumy przepływów środków pieniężnych.
- Obsługa systemu Asset Management (AM), w szczególności w obszarach: planowania i rozliczeń prac eksploatacyjnych i remontowych, ewidencji majątku, rejestracji i archiwizacji dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej.
- Udział przy ocenie stanu technicznego obiektów sieci przesyłowej na terenie działania Oddziału w Warszawie.
- Wprowadzanie protokołów z wykonywanych i rozliczanych prac eksploatacyjnych do Systemu AM.
- Weryfikacja faktur za prace na liniach i stacjach.
- Współpraca przy inwentaryzacji, ewidencji i likwidacji składników majątku.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne – kierunek elektrotechnika).
- Znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym.
- Bardzo dobrej znajomości MS Office w tym MS Excel.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenia w realizacji zadań związanych z procesem inwentaryzacji i likwidacji rzeczowych aktywów trwałych
- Znajomości podstaw księgowości rachunkowości.
- Umiejętności pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji.
- Dobrej organizacji pracy w tym planowanie i systematyczność.
- Samodzielności i skrupulatności.
- Zdolności do pracy pod presją czasu.
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.