Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor w Wydziale Sygnalizacji
stanowisko ds. administrowania drogami
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- udział w nadzorowaniu konserwacji sygnalizacji na terenie m. st. Warszawy,
- udział w nadzorowaniu inwestycji prowadzonych przez Wydział w zakresie sygnalizacji świetlnej,
- udział w opiniowaniu dokumentacji technicznych związanych ze sterowaniem ruchem,
- odpowiedzi na korespondencję bieżącą dotyczącą pracy urządzeń sterowania,
- opracowywanie dokumentacji projektowej w zakresie sterowania ruchem,
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne: sterowanie ruchem drogowym,
- przy wykształceniu średnim minimum 3 lata stażu pracy, przy wykształcenie wyższym minimum 1 rok stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B,
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) AutoCad,
- znajomość oprogramowania typu Trafficware Synchro, PTV Vissim,
- dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne,
- znajomość prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego,
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w biurze (III p., budynek przystosowany do wózków inwalidzkich)
- praca w terenie w granicach M. st. Warszawy,
- kontakt z interesantami
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień – ksero prawa jazdy, ksero uprawnień
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)