Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Ewidencji Dróg

Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Ewidencji Dróg

Zarząd Dróg Miejskich
Warszawa
praca stacjonarna
2112 dni temu

Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisk urzędnicze

inspektor
w Wydziale Infrastruktury i Ewidencji Dróg
stanowisko ds. postępowań administracyjnych w zakresie administrowania drogami
w Zespole Decyzji Karnych
 
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 09/2019
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:    
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie wymierzenia kary pieniężnej w trybie art. 40 ust.   12 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych  
  • prowadzenie procedury odwoławczej związanej z wydawaniem decyzji administracyjnej – współpraca w tym zakresie z SKO, sądami powszechnymi i administracyjnymi
  • bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantami
  • korespondencja w zakresie postępowań administracyjnych prowadzonych przez zespół, zarówno z podmiotami zewnętrznymi jak i komórkami wewnętrznymi
Wymagania konieczne:    
  • wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów
  • 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji samorządowej
  • pełna  zdolność  do  czynności  prawnych,  korzystanie  z  pełni  praw  publicznych  oraz  niekaralność  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  Wymagania dodatkowe:    
  • preferowane wykształcenie administracja publiczna lub prawo
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia postepowań administracyjnych
  • znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  • umiejętność formułowania pism urzędowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość programów pakietu Ms Office
Warunki pracy na danym stanowisku:    
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w biurze (I piętro, budynek bez podjazdów, bez windy – nie jest przystosowany dla wózków inwalidzkich)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:    
  • Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego  wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień – ksero prawa jazdy, ksero uprawnień
  • podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
  • podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
  • dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać  z  uprawnienia,  o  którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2  ustawy  z  dnia  21  listopada  2008  r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 936).


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM

 

Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).

  1. Cel przetwarzania danych
    Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
  2. Podstawa prawna przetwarzania danych
    Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).
  3. Odbiorcy danych
    Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
    1. upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
  4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
    Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Okres przechowywania danych
    Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Zasady gromadzenia danych
    1. Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22 1 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
  7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
    Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
    1. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
    2. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
    3. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
    4. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
    5. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
    6. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
  8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
    Kontakt do IOD: 22 55 89 333
  9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 

Podobne oferty