OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA
W REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
ROZWOJU I PROMOCJI GMINY
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU
Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektora
w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy
(1 etat)
w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek
w pełnym wymiarze czasu pracy
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
- na danym stanowisku,
- co najmniej roczny staż pracy,
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność analizowania przepisów prawa oraz ich stosowania,
- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych,
- zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej, samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
- sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy
- w zespole, komunikatywność i dobra organizacja pracy przy równoległym realizowaniu kilku zadań.
- realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym w szczególności: przygotowywanie materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowania (wniosek o wszczęcie postępowania, opis przedmiotu zamówienia, obliczenie wartości szacunkowej zamówienia, wzór lub istotne postanowienia umowy), udział w pracach Komisji Przetargowej w charakterze Przewodniczącego / Zastępcy Przewodniczącego / Sekretarza lub Członka Komisji, nadzorowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i innych zadań z zakresu zamówień,
- sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prowadzenie rejestrów z zakresu zamówień publicznych,
- przygotowywanie planów zamówień publicznych,
- weryfikowanie wydatków pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- współpraca, wsparcie i obsługa komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych oraz regulacji wewnętrznych dot. zamówień podprogowych,
- opracowywanie oraz aktualizacja regulaminów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro,
- w porozumieniu z Kierownikiem Referatu terminowe i rzetelne udzielanie informacji publicznej w zakresie wynikającym z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności, rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących realizacji powierzonych czynności,
- współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku oraz samodzielnymi stanowiskami pracy,
- dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html