OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA
W REFERACIE INWESTYCJI, SPRAW KOMUNALNYCH
I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU
Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektora
w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego
(1 etat)
w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek
w pełnym wymiarze czasu pracy
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
na danym stanowisku, -
co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
-
znajomość przepisów ustaw:
-
o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
-
o samorządzie gminnym,
-
Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
-
Kodeks postępowania administracyjnego,
-
Prawo geodezyjne i kartograficzne
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
- ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi,
- prawo jazdy kat. B,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
- realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
- coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
- planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
- współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
- przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
- realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
- realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym:
- organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy,
- nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”,
- rozliczanie „akcji zimowej”,
- organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
- współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
- realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
- opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
- prowadzenie zbioru map drogowych,
- prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
- realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html