Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Inspektor w Administracji Publicznej Toszek
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1036 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA

W REFERACIE INWESTYCJI, SPRAW KOMUNALNYCH
I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora

 

w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

(1 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
    na danym stanowisku,

  • co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

  • znajomość przepisów ustaw:

  • o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi,

  • o samorządzie gminnym,

  • Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,

  • Kodeks postępowania administracyjnego,

  • Prawo geodezyjne i kartograficzne

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi,
  • prawo jazdy kat. B,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych,
  • realizacja zadań z zakresu utrzymania dróg na terenie gminy, w tym :
  • coroczne przygotowywanie zapotrzebowania finansowego na utrzymanie, remonty i modernizacje dróg i chodników będących własnością gminy, w ramach budżetu gminy,
  • planowanie we współdziałaniu z Radą Miejską w Toszku i nadzorowanie remontów oraz budowy dróg gminnych, chodników, parkingów, a także dokonywanie bieżących oraz końcowych odbiorów robót oraz rozliczanie odbieranych prac,
  • współdziałanie z zarządcami dróg innych niż gminne, w sprawach utrzymania dróg i chodników nie będących własnością gminy, a leżących w jej granicach administracyjnych,
  • przyjmowanie interwencji dotyczących wszystkich kategorii dróg i chodników,
  • realizacja zadań związanych z zajęciem pasa drogowego,
  • realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie gminy, w tym:
  • organizacja „akcji zimowej” i współdziałanie z właścicielami dróg, które nie są własnością gminy,
  • nadzorowanie przebiegu „akcji zimowej”,
  • rozliczanie „akcji zimowej”,
  • organizacja ruchu w sytuacjach wyjątkowych,
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie określenia warunków i wyrażenia zgody na lokalizację i wykonanie zjazdu z drogi gminnej,
  • współpraca z właściwym referatem w sprawie odszkodowań z odpowiedzialności cywilnej wobec zgłoszonych przez poszkodowanych szkód (wypadków) mających miejsce na drogach, chodnikach, obiektach mostowych będących własnością gminy,
  • realizacja zadań z zakresu organizacji ruchu na drogach gminnych opiniowanie stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach z terenu gminy,
  • opiniowanie projektów budowy, przebudowy dróg na terenie gminy w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
  • prowadzenie zbioru map drogowych,
  • prowadzenie ewidencji oraz utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy,
  • realizacja zadań z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

 

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html


 

Podobne oferty