Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Inspektor w Administracji Publicznej Toszek
Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1788 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA

W REFERACIE INWESTYCJI, SPRAW KOMUNALNYCH
I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora

 

w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego

(1 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Inspektor w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi,
    • Prawo energetyczne,
    • o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    • o samorządzie gminnym,
    • Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
    • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • mile widziana znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia),
  • ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi,
  • prawo jazdy kat. B,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
    • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
    • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
    • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
    • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
    • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
    • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
    • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

 

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html


 

Podobne oferty