WÓJT GMINY ŻABIA WOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Miejsce pracy: Żabia Wola
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (lub podyplomowe w zakresie opracowywania i zarządzania projektami z pozyskiwaniem funduszy Unii Europejskiej),
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, rządowej lub zakładowej na stanowisku o proponowanym zakresie lub podobnym, min. 2 lata,
- doświadczenie przy pracy z projektami Unii Europejskiej (przygotowywanie wniosku, realizacja, rozliczenie), min. 4 projekty,
- wiedza na temat podstawowych unormowań prawnych dotyczących projektów współfinansowanych w ramach programów Unii Europejskiej,
- znajomość przepisów ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie Word i Excel oraz aktualnie aktywnych programów informatycznych np. MEWA, w których są wypełniane wnioski,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustaw:
- samorządzie gminnym,
- pracownikach samorządowych,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
- umiejętność przygotowania jasnych i zwięzłych wypowiedzi na piśmie,
Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie, opracowywanie dokumentów strategicznych zgodnie z wytycznymi programowymi i przedkładanie do zatwierdzenia Wójtowi Gminy oraz do Uchwalenia przez Radę Gminy niezbędnych dla potrzeb aplikowania o dofinansowanie przedsięwzięć ze środków Unii Europejskiej.
- Wyszukiwanie Programów w dostępnych źródłach przekazu i wytycznych programowych w zakresie uzyskania możliwości dofinansowania przedsięwzięć planowanych przez Gminę do realizacji i informowanie bieżące przełożonych.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania dofinansowania przedsięwzięć ze środków pozabudżetowych, t.j. Unii Europejskiej.
- Przygotowywanie, opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania dofinansowania przedsięwzięć ze środków krajowych, np. WFOŚiGW, NFOŚiGW, NPPDL i innych aktualnie dostępnych w ramach Programów ogłoszonych przez instytucje dofinansowujące.
- Wypełnianie, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w aktualnie aktywnym programie informatycznym (np. MEWA), kompletowanie wniosków i składanie w instytucji dofinansowującej oraz ich konsultowanie z jednostką dofinansowującą.
- Zarządzanie Projektem (należy przez to rozumieć przedsięwzięcie szczegółowo określone we wniosku i Umowie o dofinansowanie realizowane w ramach działania danego priorytetu), które jest procesem gdzie wyróżnia się cztery podstawowe etapy: identyfikacja projektu, planowanie, realizacja, zamknięcie i ocena projektu przez jednostkę współfinansującą.
- Znajomość praw i obowiązków Beneficjenta. Sprawozdawczość i monitoring, ewaluacja, kontrola. Monitorowanie na bieżąco przebiegu realizacji Projektu oraz informowanie instytucji dofinansowującej o wszelkich przesłankach, które mogą mieć wpływ na realizację projektu. Dokonywanie pomiaru wartości wskaźników osiąganych w wyniku realizacji projektu. Uczestniczenie i obsługa kontroli Projektu w trakcie realizacji i w okresie jego trwałości.
- Zastępstwo pracownika ds. zamówień publicznych, realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- zawieranie umów z wykonawcami na realizację przedsięwzięć.
- Przygotowywanie projektów Uchwał i Zarządzeń z zakresu działania Referatu.
- Przygotowywanie projektów długofalowych programów rozwoju Gminy.
Warunki pracy
- praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami oraz udzielanie informacji i wyjaśnień,
- praca przy obsłudze komputera powyżej czterech godzin dziennie,
- załatwianie spraw w ramach delegacji służbowych w innych urzędach i instytucjach w związku z aplikacją wniosków i ich uzgadnianie,
- siedziba Referatu usytuowana jest na pierwszym piętrze budynku, obecnie nieprzystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (życiorys),
- kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- zaświadczenie lub inny dokument wydany przez inwestora lub pracodawcę potwierdzający, że kandydat wykazuje się doświadczeniem w zakresie aplikowania, realizacji i rozliczenia pozytywnego min. 4 projektów.
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia).