Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Rozwoju/ Dział Realizacji Inwestycji/ Wydział Nadzoru Realizacji i Remontów Spółki)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- weryfikacja oraz opis merytoryczny faktur w ramach systemu Elektroniczny Obieg Faktur
- rejestracja oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Wydziale
- sporządzanie rocznych zestawień na usługi niezbędne dla funkcjonowania Wydziału
- opis merytoryczny decyzji i koordynacja spraw związanych z opłatami za umieszczenie urządzeń w pasach drogowych oraz przekazanie ich do wewnętrznych komórek organizacyjnych w Spółce
- udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami, porządkowanie dokumentacji i sporządzanie jej ewidencji, przekazywanie dokumentacji we właściwej formie do brakowania
- wystawianie poświadczeń wykonawcom usług, dostaw i robót budowlanych
- terminowe przygotowanie i przekazywanie zestawień dotyczących przewidywanych płatności w 12 kolejnych miesiącach na podstawie wykonania finansowego poszczególnych zadań inwestycyjnych
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
- minimum roczne doświadczenie zawodowe, mile widziane 3 lata
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- komunikatywność, umiejętności pracy w zespole
- mile widziana wiedza na temat procesu inwestycyjnego
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
-
Krok
Publikacja ogłoszenia o pracę
-
Krok
Gromadzenie i selekcja aplikacji
-
Krok
Spotkania rekrutacyjne
-
Krok
Wybór Kandydata