PGE Energia Ciepła SA
Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej PGE SA, największym w Polsce producentem energii elektrycznej i ciepła, wytwarzanych w procesie wysokosprawnej kogeneracji.
Posiadamy ok. 25 proc. udziału w rynku ciepła z kogeneracji, 13 elektrociepłowni (o mocy cieplnej 6,5 GWt mocy elektrycznej 2,3 GWe) i sieci ciepłownicze o długości 609 km.
Produkujemy i dostarczamy ciepło dla dużych, polskich miast, wśród których znajdują się: Kraków, Gdańsk, Gdynia, Wrocław, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz i Kielce. Jesteśmy obecni także w Toruniu, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Zgierzu i Siechnicach.
Dajemy stabilne zatrudnienie ponad 3,5 tys. Pracownikom.
Dla naszej spółki PGE Toruń SA rozpoczynamy rekrutację na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
- obsługę sekretariatu Spółki, m.in.
- obsługę Klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- administrowanie salami konferencyjnymi w Spółce,
- nadzór nad terminarzem spotkań oraz koordynację wyjazdów służbowych Członków Zarządu/Dyrektorów.
- wsparcie w przygotowywaniu materiałów na posiedzenia organów Spółki: Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, Rady Nadzorczej, Zarządu,
- uzgadnianie porządku posiedzeń Kadry Menadżerskiej, kompletowanie materiałów i protokołowanie spotkań,
- realizację zadań z obszaru Biura Wsparcia zleconych przez Kierownika Biura Wsparcia,
- budżetowanie i monitorowanie kosztów związanych z działalnością Zarządu oraz podróży służbowych
w Spółce; - realizowanie zakupów w zakresie prowadzonych działań (materiały spożywcze, upominki, usługi gastronomiczne),
- koordynowanie realizacji usług zgodnie z zapisami umów SLA w zakresie procesów nadzorowanych
w Biurze Wsparcia, w tym m.in. weryfikację sprawozdań dot. realizacji tych procesów, - prowadzenie umów sponsoringów/darowizn w ramach zatwierdzonego Planu działań komunikacyjnych na dany rok,
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentów systemu zarządzania w zakresie realizowanych działań.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, preferowane: administracyjne lub prawnicze,
- mile widziane doświadczenia na stanowisku w obszarze obsługi Organów Spółki,
- wiedzy z zakresu KSH, w tym znajomość przepisów i regulacji,
- orientacji na wynik i osiąganie celów,
- umiejętności komunikacyjnych na wysokim poziomie oraz nastawienia na współpracę,
- inicjatywy i motywacji do optymalnego wykonywania zadań oraz otwartości na zmiany,
- umiejętności nadawania priorytetów,
- zdolności analitycznych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość programu SAP – mile widziana.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności poprzez m.in. udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- prywatną opieką medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny,
- bogaty system kafeteryjny ZFŚS (dofinansowanie wakacji, żłobków i przedszkoli; karty Multisport),
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka,
- bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (np. możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie, korzystne warunki dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego),
- przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.