Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Inspektor w Administracji Publicznej Gdynia
Inspektor realizujący funkcje publicznoprawne

Inspektor realizujący funkcje publicznoprawne

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
6 dni temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor realizujący funkcje publicznoprawne
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 142435

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: 



  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • praca w terenie
  • zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:



  • praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie

Narzędzia i materiały pracy: komputer


Infrastruktura - bariery architektoniczne:



  • winda
  • brak podjazdu
  • brak schodołazu
  • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • drzwi odpowiedniej szerokości
  • brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • uczestniczy w przeprowadzaniu inspekcji statków o polskiej przynależności zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy
  • uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli stacji atestujących sprzęt statkowy w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy
  • uczestniczy w przeprowadzaniu inspekcji oraz kontroli warunków pracy i życia marynarzy na statkach o polskiej przynależności, w tym wydawaniu stosownych dokumentów, zgodnie z postanowieniami Konwencji o pracy na morzu (MLC) oraz ustawy o pracy na morzu, w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy
  • uczestniczy w przeprowadzaniu weryfikacji i prób efektywności dla statków o polskiej przynależności, zgodnie z ustawą o ochronie żeglugi i portów morskich oraz Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Statku i Obiektu Portowego (ISPS Code) oraz wydawaniu przewidzianych prawem dokumentów, w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy
  • uczestniczy w przeprowadzaniu audytów w zakresie Międzynarodowego Kodeksu Zarządzania Bezpieczeństwem (ISM Code) w siedzibie armatora i na statkach oraz wystawianiu przewidzianych prawem dokumentów w celu sprawdzenia prawidłowości działania systemu, w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy
  • uczestniczy w opracowywaniu propozycji zmian w zakresie bezpieczeństwa żeglugi statków morskich oraz przygotowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia projektów aktów prawnych w celu aktualizacji regulacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzynm Urzędu dokonywania tych opłat
  • uczestniczy w przeprowadzaniu kontroli stacji atestujących sprzęt statkowy w celu uzyskania odpowiedniego poziomu wiedzy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie nawigacja lub budowa okrętów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praktyka zawodowa na stanowisku oficerskim na statku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • dyplom na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym
  • Znajomość przepisów prawa morskiego z zakresu bezpieczeństwa żeglugi, warunków pracy i życia marynarzy oraz ochrony żeglugi w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Audytor ISM
  • Audytor wewnętrzny ISO
  • Wiedza z zakresu zarządzania jakością, kontroli i zarządzania ryzykiem.
  • Umiejętność obsługi systemu informatycznego E-inspekcje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopia dyplomu na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych
Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:



  • ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;
  • ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;
  • wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.

Podstawy przetwarzania danych:
Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności – jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.
Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru a następnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:



  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Przygotowania Inwestycji

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 6 800 zł brutto/mies.
    4 dni
    Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań. Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji...
  • Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Przygotowania Inwestycji

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 7 100 zł brutto/mies.
    4 dni
    Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań. Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji...
  • Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Lębork, ul. Słupska 18    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych. Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piła, ul. Motylewska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Starszy Inspektor ds. BHP w Referacie Inspektorów BHP oraz PPOŻ

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    (umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika) Zadania: Zapewnienie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: realizacja zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady...
  • Podinspektor / Inspektor / Specjalista w Dziale Uzgodnień

    Zarząd Dróg Miasta Krakowa   Kraków, ul. Centralna 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
    15 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie/opiniowanie: projektów zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym dróg publicznych, tras przebiegu infrastruktury technicznej w drogach publicznych, drogach wewnętrznych...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Obowiązki na stanowisku: Reprezentowanie Spółki przed organami oraz instytucjami publicznymi zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Osób i Mienia, Ustawy Prawo Lotnicze oraz innych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony; Nadzór nad realizacją zobowiązań Spółki w zakresie...
  • Inspektor zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale ds. Zabezpieczeń Technicznych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: Wydawanie rekomendacji, zaleceń oraz wytycznych do realizacji w zakresie stosowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach PKP S.A., w szczególności na dworcach kolejowych; Opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie systemów zabezpieczenia technicznego w...