Inspektor ochrony zabytków

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku
Białystok
specjalista (mid)
praca stacjonarna
6 dni temu
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku
Podlaski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor ochrony zabytków
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 144630

Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka,
elektryczne urządzenia biurowe). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe na terenie województwa podlaskiego.
Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Budynek nie posiada windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne i przedkłada projekty decyzji w sprawach wydania pozwoleń na wszelkie działania przy zabytkach archeologicznych
  • prowadzi planowe i doraźne kontrole dotyczące stanu zachowania zabytków archeologicznych
  • uczestniczy w odbiorach prac przy zabytkach archeologicznych
  • przygotowuje materiały do uzgadniania projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zabytków archeologicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe archeologia
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz rozporządzeń z zakresu ochrony zabytków
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość prawa budowlanego
  • posiadanie następujących kompetencji: umiejętność komunikacji i argumentowania, odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • WYKSZTAŁCENIE: STUDIA PODYPLOMOWE Z ZAKRESU PROBLEMATYKI ZABYTKOZNAWCZEJ I KONSERWATORSKIEJ
  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: POWYŻEJ 1 ROKU W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ LUB W OBSZARZE OCHRONY ZABYTKÓW

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku
ul. Dojlidy Fabryczne 23
15-554 Białystok

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA – rekrutacja


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO” informuje, iż:


1.    Administratorem podanych danych osobowych jest Podlaski Wojewódzki Konserwator Zabytków, reprezentujący Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku, z siedzibą przy ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15–554 Białystok, tel.: 85 74 12 332, e-mail: sekretariat@wuoz.bialystok.pl, zwany dalej Administratorem.


2.    W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Rafałem Piątkiem pod adresem e-mail: iod@wuoz.bialystok.pl.


3.    Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych naborem na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


4.    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:


4.1.  art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - przetwarzanie danych osobowych odbywa się w granicach udzielonej dobrowolnie zgody, w zakresie podania danych innych niż wymienione w art. 221 Kodeksu pracy,


4.2.  art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności na podstawie ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.


4.3.  art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego.


4.4.  art.10 RODO - przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów ustawy lustracyjnej


5.    Dane będą mogły być również przetwarzane w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, art. 9 ust. 2 lit. f RODO), jako uzasadniony interes Administratora Danych.


6.    Zgoda osoby, której dane dotyczą, może być w dowolnym momencie cofnięta, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie.


6.    Dane osobowe mogą zostać ujawnione dostawcom usług prawnych i doradczych (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi Administrator Danych będzie współpracował w ramach realizacji odrębnych umów cywilnoprawnych.


7.    Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.


8.    Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:


1)    dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),


2)    sprostowania danych (art. 16. RODO),


3)    usunięcia danych (art. 17 RODO),


4)    ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),


5)    przenoszenia danych (art. 20 RODO),


6)    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),


7)    niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO),


8)    wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.


9.    Dane osobowe będą przechowywane przez  czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


10.  Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a skutkiem ich niepodania będzie brak możliwości realizacji czynności związanych z naborem na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


11.  Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor kontroli państwowej w Departamencie Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Inspektor

    Warmińsko - Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków na stanowisku Nadzór nad systemami SSWiN, KD, CCTV, Ppoż, zasilania gwarantowanego (UPS/agregat) i klimatyzacji w obiektach Regionalnej Sieci Szerokopasmowej (RSS); Diagnozowanie i usuwanie prostych awarii urządzeń elektronicznych wykorzystywanych w systemach SSWiN,KD, CCTV,...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Oddziale Remontów i Usuwania Awarii

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Mikkego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Główny zakres obowiązków: udział w komisjach na terenie m.st. warszawy na wezwania organów miasta; koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej; przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości...
  • Referent / Specjalista wydziału utrzymania dróg i mostów

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 300 - 5 900 zł brutto/mies.
    8 godz.
    Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów. Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca mobilna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Inspektor Nadzoru w specjalności elektryki / automatyki

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Brukselska 21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główny zakres obowiązków: kontrola wykonywania robót na budowie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, przepisami BHP i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu...
  • Inspektor Nadzoru w specjalności elektryki / automatyki

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Brukselska 21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główny zakres obowiązków: kontrola wykonywania robót na budowie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, przepisami BHP i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu...