Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor ochrony zabytków
Miejsce pracy: Sandomierz
Ogłoszenie o naborze Nr 143017
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych - utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Przygotowywanie opinii, wytycznych, postanowień oraz decyzji konserwatorskich w zakresie projektowania i realizacji inwestycji, sposobu użytkowania terenów na których znajdują się zabytkowe zespoły dworsko i pałacowo-parkowe, cmentarze i miejsca pamięci narodowej oraz zabytki przemysłu i techniki
- Weryfikowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji prowadzonych w strefach ochrony konserwatorskiej
- Nadzorowanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkowych zespołach dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzach i miejscach pamięci narodowej oraz zabytkach przemysłu i techniki
- Udział w komisjach odbioru prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkowych zespołach dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzach i miejscach pamięci narodowej oraz zabytkach przemysłu i techniki
- Prowadzenie inspekcji przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami w celu określenia stanu zachowania, sposobu użytkowania, stanu prawno-własnościowego zabytkowych zespołów dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzy i miejsc pamięci narodowej oraz zabytków przemysłu i techniki, jak również ocena stanu zdrowotnego zabytkowej zieleni oraz rozpoznania gatunkowego drzew i krzewów w stanie bezlistnym i ulistnionym
- Współpraca z samorządami oraz innymi stanowiskami WUOZ Kielce przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu: architektura krajobrazu, kształtowanie i ochrona krajobrazu, agroleśnictwo, leśnictwo, ochrona przyrody, ogrodnictwo- Znajomość obowiązujących ustaw i rozporządzeń : o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o ochronie przyrody,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- prawo budowlane
- kodeksu postępowania administracyjnego
- w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- obsługi komputera
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- prawo jazdy kat. B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Wojewódki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-502 Kielce ul. Ignacego Paderewskiego 34A
tel. 41 330 18 02
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane